MS Windows
briani 27239
Wjview-fejl
Fra : Delametri

Dato : 17-11-03 23:07

Når jeg starter min pc kommer der et skilt frem hvor der står:
Wjview-fejl
Fejl:Main kan ikke udføres
Den angivne fil blev ikke fundet.

Den lukker jeg i x og pcen kører normalt men hvad skylles dette.
Min hjælp og support på pcen virker ikke har det noget med det at gører ?
hvad gør jeg?
MVH Peter

pda-pc@munkebo-borger.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-11-03 00:29

Delametri skrev:

> Når jeg starter min pc kommer der et skilt frem hvor der står:
> Wjview-fejl

Du kan prøve denne her:

Wjview lets you view window-based Java applications. A possible
cause of the error message is if Wjview attempts to start an
application on your system that no longer exists. To check this,
perform the following steps:

1. Start Msconfig.
2. Select the Startup tab.
3. Scan the list for any entries that contain "wjview."
4. If you find any "wjview" entries, try disabling the Wjview startup
component and locate any associated folders identified in Msconfig
that you might need to delete to determine whether that solves the
problem. To delete the "wjview" entries rather than disabling them
(and to check under non-XP OSs), perform the following steps:

1. Open a registy editor (e.g., regedit.exe).
2. Navigate to the
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
and
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
registry subkeys.
3. Remove the invalid "wjview" entries.

Madsen.