Musemåtte
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-11-03 19:35

Hej NG.

Jeg har en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer (Optical), men jeg har
ingen musemåtte.
Jeg har en hvid polykarbonatplade stående nede i kælderen, hvis jeg skære en
passende plade ud af denne, ville den så kunne bruges eller er det ikke til
noget?
--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-11-03 20:14

"Søren ô¿ô" <g15281@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> passende plade ud af denne, ville den så kunne bruges eller er det ikke

Du kunne jo også gå ind på www.alt-gratis.dk og se efter en gratis
musemåtte.
Eller gå en tur ned til din lokale måtte-dealer og spendere en 20'er..
Eller som så mange andre med en optisk mus.. Ingen musemåtte, en optisk mus
kan bruges overalt undtaget rødlige overflader..

Mvh
Benjamin

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-11-03 21:50

> Eller som så mange andre med en optisk mus.. Ingen musemåtte, en optisk
mus
> kan bruges overalt undtaget rødlige overflader..

Den virker ganske godt uden en musemåtte, men det slider på bordpladen kan
jeg se. Og så var det jeg tænkte, at når jeg alligevel har pladen stående,
kunne det ikke tage lang tid at tilpasse en.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 22:00

> [...]
> jeg se. Og så var det jeg tænkte, at når jeg alligevel har pladen stående,
> kunne det ikke tage lang tid at tilpasse en.

Hvorfor så ikke bare gøre det?
Hvor svært kan det være?

Og så lige én ting. Optiske mus du'r ikke på langt det meste, i hvert fald
ikke på min icemat.

/Ole

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 17-11-03 22:24

> Og så lige én ting. Optiske mus du'r ikke på langt det meste, i hvert fald
> ikke på min icemat.

Når de ikke dur på det meste, hvad dur de så på?

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-11-03 00:11

Søren ô¿ô wrote:
> Når de ikke dur på det meste, hvad dur de så på?

Et stykke printerpapir er canon som musemåtte til en
optiskmus. Jeg har kørt med et stykke lamineret printerpapir
så mon din polykarbonatplade ikke bare er suveræn som
musemåtte.
Givlyd om det virker eller ej.

mvh
Henning

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 25-11-03 17:20

> Et stykke printerpapir er canon som musemåtte til en
> optiskmus. Jeg har kørt med et stykke lamineret printerpapir
> så mon din polykarbonatplade ikke bare er suveræn som
> musemåtte.

Så fik jeg mig taget sammen, til at skære en plade ud, og nej, den er ikke
suveræn. Musen flytter sig overhovedet ikke.

Mvh. Søren.