KIP-indtastning
Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 17-11-03 18:03

Jeg kan se, at der også indtastes kirkebøger - men ikke, at man kan søge på
dem - hvorfor det?

--
mvh.
Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen

Fra : Bent Fleron

Dato : 17-11-03 18:33

Jette Toftegaard Pedersen wrote:
> Jeg kan se, at der også indtastes kirkebøger - men ikke, at man kan
> søge på dem - hvorfor det?

Det kan man skam godt på denne adresse:
http://www.arkivalieronline.dk/Kirkeboeger/Kirkeboger.asp
Men, men indtil videre er der kun ca. 34 sogne at søge på, så hav
tålmodighed

--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 17-11-03 19:35

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Med venlig hilsen Bent Fleron.
> For den der orker at sende en returmeddelelse
> privat, benyt venligst bent at fleron efterfulgt af dotdk

det skulle nok tilføjes, at man ikke kan søge på samme måde som i DDA's
folketællinger på ovennævnte adresse, men det ved du sikkert.
Derimod køber man disketter med indtastede kirkebøger hos DDA.

dernæst er der jo enkelte andre muligheder her:
http://winkip.dk/link/index.htm

Fra : Bent Fleron

Dato : 17-11-03 19:55

Kjeld Jakobsen wrote:

> det skulle nok tilføjes, at man ikke kan søge på samme måde som i
> DDA's folketællinger på ovennævnte adresse, men det ved du sikkert.
> Derimod køber man disketter med indtastede kirkebøger hos DDA.

Ja, jeg var nok lidt for hurtig (læs overfladisk). Jette skriver jo
*indtastede* kirkebøger.