MS Windows
briani 27239
CD-drevet forsvinder i XP
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 17-11-03 16:22

Hej NG
Jeg har problemer med mine cdrom-drev i XP. Hvis der er noget i drevene kan
jeg godt bruge dem, men førstegang jeg åbner dem for at sætte en anden skive
i kan jeg ikke få kontakt med drevene igen. Når jeg re-booter er det hele OK
indtil jeg åbner drevene, så starter det hele forfra.
Mvh
Kurt
PS: Det er ikke virus!!!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-11-03 12:41

Uheldigvis faldt Kurt Pedersen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> [...]
> sætte en anden skive i kan jeg ikke få kontakt med drevene igen. Når
> jeg re-booter er det hele OK indtil jeg åbner drevene, så starter

Det ene skulle vel ikke være et Cyberdrive drev?

Jeg har haft det samme problem netop med ovst. Jeg satte det så i fire
andre maskine, men samme problem. Så solge jeg det til min svoger, men
det drillede også der. Så fik jeg et *nyt* Cyberdrive drev på
garantien fra Føtex og det var samme kop the.

Det er kun, når der er to drev i maskinerne, Cyberdrive drevet har det
tilsyneladende ikke godt med et andet drev...

Claus