Emil/Sylvester/deres maver
Fra : Helle

Dato : 17-11-03 12:15

Hejsa.

Som tidligere skrevet, har jeg problemer med mine to kattes maver. Emils har
altid været blød og grusomt stinkende (afføringen). Sylvesters blev tynd
efter ombygning. De har nu fået skånekost (tørfoder) til sart mave og til
morgen lavede Sylvester rigtige pølser!!! Hip hip hurraaaa! Så nu får
han lige zoolac et par ekstra dage og så skulle det gerne være i orden.
Emils mave er dog stadig det samme som altid - klistret, blød og stinkende.

D. 3.december skal de begge vaccineres. De bliver begge indleveret om
morgenen og Emil skal så faste og får taget en blodprøve samtidig med vi
afleverer afføringsprøve på Emil. Sylvester skal bare vaccineres. Jeg håber
de finder ud af hvad der er galt med Emil.

Bare lidt nyt herfra.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-11-03 14:34

On 17/11/03 12:14, in article
3fb8adaa$0$95098$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

> [...]
> afleverer afføringsprøve på Emil. Sylvester skal bare vaccineres. Jeg håber
> de finder ud af hvad der er galt med Emil.

Held og lykke med at hjælpe Emils mave med at komme på rette køl. Blodprøver
er sikkert fint - hvad med afføringsprøver?
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Helle

Dato : 17-11-03 16:05

> Held og lykke med at hjælpe Emils mave med at komme på rette køl.
Blodprøver
> er sikkert fint - hvad med afføringsprøver?
> [...]

Jeg skal have afføringsprøve med samme dag.

Mvh Helle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-11-03 21:48

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> writes:

> Hejsa.
>
> Som tidligere skrevet, har jeg problemer med mine to kattes maver.[...]
> Bare lidt nyt herfra.

Krydser lige fingre for at det holder og at i finder ud af hvad der er
galt og misserne får det bedre

Tak for opdateringen også

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : vicki finderup

Dato : 18-11-03 21:23

Hej

hvad plejer dine katte og få at spise..????

Vicki

Med venlig hilsen
vicki finderup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 19-11-03 16:11

"vicki finderup" <vicksenKATTE@BAKKEadslhome.dk> wrote in message
> Hej
>
> hvad plejer dine katte og få at spise..????
>
> Vicki

De får Hills tørfoder fra dyrlægen

/Helle