CC pissedyre ?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-04-01 18:42

Er CC ikke røget godt bagud i forhold til TDC ?!

http://www.teledanmark.dk/menu/sm1305.htm

http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/

Har CC virkelig ikke justeret deres priser siden 29/05/2000 ?!
http://erhverv.cybercity.dk/information/nyheder_og_presse/presse/29052000/

Hvor blev deres prisgaranti af ??

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Pete

Dato : 15-04-01 21:35

in article 9bcmh3$2i2t$1@news.cybercity.dk, SmaRTrxxv at
smartrxxv@hotmail.com wrote on 15/04/01 19:41:

> [...]
>
> http://www.teledanmark.dk/menu/sm1305.htm
>
> http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/
>
> Har CC virkelig ikke justeret deres priser siden 29/05/2000 ?!

Pissedyre er måske ike det rette udryk. På 512/128 er TDC 46 kr. billigere
end CC. Så hvis det er pissemange penge for dig er, ja så er CC pissedyre!

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Jan

Dato : 15-04-01 23:33

"Pete" <pete@hldns.com> wrote in message
> [...]
> end CC. Så hvis det er pissemange penge for dig er, ja så er CC pissedyre!

Men både CC's 512/128 til 495.- og 960/128 til 695.- er "pissedyre" i
forhold til TDC's 1024/256 til 549.-

Jan

Fra : Søren Kongstad

Dato : 17-04-01 15:37

"Jan" <Jan@datakram.dk> wrote in message

> "Pete" <pete@hldns.com> wrote in message

billigere

> Men både CC's 512/128 til 495.- og 960/128 til 695.- er "pissedyre" i
> forhold til TDC's 1024/256 til 549.-

960/128 kan du få til 598- hvis du beder om det!

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-04-01 16:08

Søren Kongstad skrev:

>960/128 kan du få til 598- hvis du beder om det!

Øhh, hvorfor? Og hvor står det?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 17-04-01 16:50

> Øhh, hvorfor? Og hvor står det?

hvorfor er vist kun cc der kan svare på....men det står i de interne cc
ng´er

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-04-01 17:01

Dennis Thode Nielsen skrev:

>hvorfor er vist kun cc der kan svare på....men det står i de interne cc
>ng´er

Man kan altså få et af deres ADSL-produkter billigere end de priser de
opgiver på hjemmesiden, bare ved at bede om det? Hmm, gælder det kun
det ene produkt, eller er der flere - og er priserne ens for alle?
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Skal du have fjeret SIM-låsen på din Nokia-telefon?
- Eller installeret vibrator og ekstra spil i Nokia 3210?

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 17-04-01 18:04

> [...]
> opgiver på hjemmesiden, bare ved at bede om det? Hmm, gælder det kun
> det ene produkt, eller er der flere - og er priserne ens for alle?

Lad mig starte med at sige at jeg kun er ganske alm kunde.

Så vidt jeg ved, er det kun det ene produkt der er billigere. Alle kan få
tilbuddet til 595.-

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-04-01 20:45

Dennis Thode Nielsen skrev:

>Så vidt jeg ved, er det kun det ene produkt der er billigere. Alle kan få
>tilbuddet til 595.-

Alle er vel kun dem der har læst eller fået at vide, at man lige skal
prikke til CC for at spare de penge... Mærkeligt!
venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 17-04-01 21:14

> Alle er vel kun dem der har læst eller fået at vide, at man lige skal
> prikke til CC for at spare de penge... Mærkeligt!
> venligst,

klart nok. Cybercity ringer rundt og spørger kunderne om de vil have
opgraderet til 960/120 til den pris. De startede med dem der havde været
kunde længst, men mon ikke de snart har været hele turen rundt, det er
ihvertfald mere end 14 dage siden de ringede til mig og jeg har kun haft
adsl i 4 måneder.

at det er en mærkelig måde at gøre det på. Det kan vi kun blive enige om!

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Wolle

Dato : 21-04-01 01:03

"Dennis Thode Nielsen" <thode@thode.dk> wrote in message
> [...]
> kunde længst, men mon ikke de snart har været hele turen rundt, det er
> ihvertfald mere end 14 dage siden de ringede til mig og jeg har kun haft

Nej det har de ikke - jeg har været ADSL kunde i 7 - 8 mdr og inden det
modem kunde i 5- 6 mdr ( så vidt jeg husker ), men jeg er ikke blevet
kontaktet, mærkligt nok....... Måske er jeg ikke en god kunde!!!!!

> at det er en mærkelig måde at gøre det på. Det kan vi kun blive enige om!

Jo, det vil jeg også gerne tilslutte mig....... Men måske er det den nye CC
ånd ( at det kun er hvis kunderne snakker sammen at de er berettiget til
speciel priser ) trist.

Mvh
Jens

Fra : Jan

Dato : 17-04-01 17:02

"Søren Kongstad" <soren@kongstad.net> wrote in message

> 960/128 kan du få til 598- hvis du beder om det!
>
> Søren

Ja, jeg har godt hørt om CCs uofficelle "tilbud" men 1024/256 hos TDC er da
stadig 46.- billigere end CCs 960/128 og det endda med dobbelt upstream.
Ok CC har fast IP, det har TDC's NE ikke.

Jan

Fra : Bent skohorn

Dato : 17-04-01 18:46

> [...]
> stadig 46.- billigere end CCs 960/128 og det endda med dobbelt upstream.
> Ok CC har fast IP, det har TDC's NE ikke.

Hvad koster et opasia abb. ? eller et tlf abb. ? som du _skal_ have for at
få netexpress..

skohorn

Fra : Tim Christensen

Dato : 17-04-01 19:28

"Bent skohorn" <a@b.c> wrote in message

> Hvad koster et opasia abb. ?

0,- det er inkluderet i prisen.

> eller et tlf abb. ?

Ja det koster jo, så 133,33 kr/måned , men langt de fleste ønsker jo også at
have telefon og man kan jo stadigt benytte sig af forvalg så der er ikke
noget problem med højere taktster.

Mvh

Tim

Fra : Jesper Skriver

Dato : 17-04-01 22:47

On Tue, 17 Apr 2001 20:28:21 +0200, Tim Christensen wrote:

>"Bent skohorn" <a@b.c> wrote in message

>0,- det er inkluderet i prisen.

Ikke helt rigtigt, det koster 149,- i kvartalet eller 499,-
om året, men de priser som er listet på NetExpress er incl. prisen
på Opasia (kvartals prisen), så faktisk får man det lidt billigere
end det er listet der, hvis man ændrer Opasia abb. til års abb.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Christen Stephansen

Dato : 18-04-01 05:58

> [...]
> på Opasia (kvartals prisen), så faktisk får man det lidt billigere
> end det er listet der, hvis man ændrer Opasia abb. til års abb.

P.t. er det korrekt, men man er ved at lave et samlet abonnement, hvor det
ikke vil være muligt at lave den besparelse.

/Christen Stephansen

Fra : Bent skohorn

Dato : 16-04-01 10:39

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.teledanmark.dk/menu/sm1305.htm
>
> http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/
>
> Har CC virkelig ikke justeret deres priser siden 29/05/2000 ?!

Så vidt jeg ved har cybercity aldrig sagt de har prisgaranti. De har
reklameret med en teknologigaranti, og der er langt mellem de to ting. Hvis
du vil have den uddybet(hvad det indebærer etc.) kunne du jo ringe til dem.

skohorn

Fra : Toranaga

Dato : 16-04-01 13:14

Du er sgu hurtig hva' ?