Køb af svæverammer?
Fra : Anders [8000]

Dato : 16-11-03 21:16

Nogen som ved hvor man kan købe det billigt? gerne i Århus eller nærheden?

på forhånd tak.

mvh. Anders

Fra : Mikael Jensen

Dato : 16-11-03 22:55

hvis der er nogen der også kender et sted i Aalborg må de gerne sige til....

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 02:39

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> wrote in message
nærheden?

nu ved jeg ikke om det er rammen på læredet, men her er 2 links

http://www.vindelev-ramme.dk/

http://www.jydsk-ramme.dk/ her køber jeg selv opspændte rammer, og de er
gode

Ole
www.o-madsen.dk

Fra : Jokerman

Dato : 17-11-03 01:40

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor man kan købe det billigt? gerne i Århus eller nærheden?

> [...]

I kan bare bestille over nettet.

Denne adresse bringer ud:

http://www.vindelev-ramme.dk/frameset.lasso

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 22-01-04 23:18

Vindelev blindrammefabrik er et rigtigt godt firma at handle med.De laver
flere forskellige typer blindrammer, men ikke svæverammer. De laver ikke
rammer til indramning af billeder, kun rammer man ikke ser, nemlig
blindrammer.

I Thisted kan du få svæverammer helt ned til 86 kr/mi "Pyndi", Storegade 10,
7700 Thisted, 22 44 00 83.

Fra : henrik@woerskidespam~

Dato : 27-01-04 10:03

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor man kan købe det billigt? gerne i Århus eller nærheden?
>
> på forhånd tak.
>
> mvh. Anders

I Fakta i Egå har de faktisk nogen liggende.