S: Komplet jagt udstyr.
Fra : John Skjærlund

Dato : 15-11-03 14:08

Komplet jagtudstyr, Våbenskab t.5 våben, Aya Huntersgun 16/70 SS dob.
afttræk,
tøj ca. livv.86, lokkeduer, og meget mere.
jagttegn skal forevises.
Sælges kun samlet, kr. 3.500.-

Tlf 40627818

Fra : John Skjærlund

Dato : 15-11-03 14:10

Jeg glemte at tingene befinder sig i 8900 Randers

Mvh John

Fra : Mauser98

Dato : 16-11-03 13:36

Hej John
Hvad er "meget mere" ?

Fra : John Skjærlund

Dato : 16-11-03 21:05

2 sæt handsker, jagthat(cap), bukkekald, kragekald, andekald, hundefløjte,
nyt sløringsnet(ca.4x4m), lommevarmer til kulstænger, skydeveste,Jaguar
lommekniv med krum bug kniv, radiator såler med varme puder der varmer op
til 6-7 timer størrelse 38-44, Jagtjournal ubrugt, div litteratur, som sagt
komplet sæt jagt udstyr...

Fra : John Skjærlund

Dato : 21-11-03 19:21

Solgt