Hvor køber jeg Profylac billigst?
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-11-03 00:59

Nogen der ved, hvor jeg kan købe Profylac til de mest SU-venlige
priser?

-j

--
Akademisk Opgavebank v. 0.9 - public beta!
http://www.akademiskopgavebank.dk/

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 17-11-03 08:11

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvor jeg kan købe Profylac til de mest SU-venlige
> priser?

Jeg tror ikke, at det findes! Jeg har undersøgt markedet i forhold til
Nutramigen, som er det andet allergivenlige mærke, og som koster det samme.
Det lykkedes mig ikke at finde noget billigere end apoteket herhjemme eller
i andre lande.

Men kommunen giver tilskud, hvis det er et led i forebyggende
allergibehandling (hvis der er allergi i familien).

Hej fra Lisa

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-11-03 18:10

"Lisa Terpe Woods" <terpe@fdfmosede.dk> writes:

> [...]
> til Nutramigen, som er det andet allergivenlige mærke, og som koster
> det samme. Det lykkedes mig ikke at finde noget billigere end

OK, det lyder som om, du har været grundig. Det er det samme svar jeg
får fra kommunens medarbejder på feltet.

> Men kommunen giver tilskud, hvis det er et led i forebyggende
> allergibehandling (hvis der er allergi i familien).

Tak for oplysningen. Københavns Kommune yder et tilskud på 66 pct. op
til at barnet er fire måneder gammelt, når der foreligger en
anbefaling fra egen læge.

-j