MS Windows
briani 27239
Russisk radio i Windows Media Player
Fra : Steffen

Dato : 16-11-03 21:37

I WinAmp kan man søge efter radiostationer. Kan det også lade sig gøre i
Windows Media Player? (Jeg søger efter en radiostation med nyheder på
russisk).
Steffen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-03 22:12

Steffen wrote:
> I WinAmp kan man søge efter radiostationer. Kan det også lade sig
> gøre i Windows Media Player? (Jeg søger efter en radiostation med
> nyheder på russisk).

Der er vel en 25 stykker i WMP

- Peter

Fra : Steffen

Dato : 16-11-03 22:25

Hvis jeg klikker på Medie-guide i venstre side, derpå Radio i browservinduet
og skriver "russia" i search-feltet, så får jeg 7262 resultater. Hvis jeg
skriver "+news +russia", så får jeg 6801 resultater. Hvordan får jeg
reduceret det til de 25, du omtaler?
Steffen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-11-03 22:39

Steffen wrote:
> [...]
> resultater. Hvis jeg skriver "+news +russia", så får jeg 6801
> resultater. Hvordan får jeg reduceret det til de 25, du omtaler?

Radio tuner -> Find more stations -> Advanced Search -> Language Combo

- Peter

Fra : Steffen

Dato : 16-11-03 22:54

Du er bare en guttermand. Tak for hjælpen!
Steffen