MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netværks Drev...
Fra : BDF

Dato : 16-11-03 12:56

Halløjsa...!
Har 2 computere i huset "Begge Windows XP Pro" og har delt et drev på PC1 og
har så oprettet et netværksdrev på PC2...

Men jeg får tit denne fejl når jeg vil ind på drevet på PC1
Www.BDF.adsl.dk/Error.jpg

Hva gør jeg?

M.v.h. Robert

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-11-03 13:10

"BDF" <BDF@e-mail.dk> wrote:

>Men jeg får tit denne fejl når jeg vil ind på drevet på PC1
>Www.BDF.adsl.dk/Error.jpg

Du forsøger at oprette en netværksforbindelse til drev B:, men
B-drevet er ikke ledigt - dvs bogstav B er allerede i brug.....

Hvordan er det lige du går ind på dit netværksdrev ?!

<mlr>

Fra : BDF

Dato : 16-11-03 13:29

På PC2 har jeg jo fået et ikon inde i "Denne Computer" og når jeg trykker på
det kommer fejlen...

Fra : BDF

Dato : 16-11-03 13:36

Har lige ændret netværks-bogstavet, så må se om det hjælper... men det
virker da nu...!
Men hvis der kommer problemer igen vender jeg tilbage

\BDF/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-11-03 14:02

"BDF" <BDF@e-mail.dk> wrote:

>På PC2 har jeg jo fået et ikon inde i "Denne Computer" og når jeg trykker på
>det kommer fejlen...

Mystisk - det er ikke en fejlmeddelse jeg nogen sinde har set.....

Måske skyldes det at din netværksdrev er allokeret til drev-B, der
ofte bruges til diskettedrevet ?!?!

Prøv at hoppe ind i 'Afbryd forbindelsen til netværksdrev' og fjen
B-drevet. Gå bagefter ind i 'Opret forbindelsen til netværksdrev' og
knyt netværksdrevet til f.eks X-drevet i stedet....

<mlr>