MS Windows
briani 27239
Hurtigere XP, hvordan?
Fra : Jimmi Graffe

Dato : 16-11-03 08:58

Jeg har installeret xp på en 475 mhz, så den kører ikke så hurtigt. Hvordan
kan jeg slå nogen af alle de ting fra der kræver mange serrourcer, så den
kører hurtigere?
mvh Jimmi

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 16-11-03 09:55

"Jimmi Graffe" <djfh@dkf.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret xp på en 475 mhz, så den kører ikke så hurtigt.
Hvordan
> kan jeg slå nogen af alle de ting fra der kræver mange serrourcer, så den
> kører hurtigere?

højre klik på denne computer, egenskaber, avanceret, indstillinger (ved
ydeevne) og juster til bedste ydelse.
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-11-03 10:44

"lasse (8900)" <ynwa1972@FJERNhotmail.com> wrote in message news:3fb73b71$0$27421$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> højre klik på denne computer, egenskaber, avanceret, indstillinger (ved
> ydeevne) og juster til bedste ydelse.

Ud over det, skal man nok også mindst have 128MB ram.. ellers kører XP elendigt

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 16:22

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Ud over det, skal man nok også mindst have 128MB ram.. ellers kører XP
> elendigt

Tjek lige denne her fra Tom's Hardware Guide:

http://www.tomshardware.com/cpu/20030217/images/system-100.gif

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.

Fra : Fynbo

Dato : 16-11-03 09:56

Højreklik på Denne Computer-->Egenskaber-->Advanceret-->Under Ydeevne kan du
justere det....

Fynbo

Fra : Jan N.

Dato : 16-11-03 14:22

"Jimmi Graffe" <djfh@dkf.dk> skrev i melding
> [...]
Hvordan
> kan jeg slå nogen af alle de ting fra der kræver mange serrourcer, så den

Prøv XP-Antispy!
Du finner programmet her:
http://www.xpantispy.org/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1