MS Windows
briani 27239
XP Pro eller home
Fra : Allan Møller

Dato : 16-11-03 08:58

Kan nogen her komme med de væsentligste forskelle på Windows XP Home eller
Pro ?
En kammerat har spurgt om hvad han skal købe og hvorfor - men jeg aner det
ikke.

Mvh. Allan

Fra : Jens

Dato : 16-11-03 11:11

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen her komme med de væsentligste forskelle på Windows XP Home eller
> Pro ?

Home har en mangelfild brugerstyrring til en flerbruger pc.

> En kammerat har spurgt om hvad han skal købe og hvorfor - men jeg aner det
> ikke.

Home kan til nød bruges på en pc, som aldrig skal have mere end en bruger
oprettet, og som ikke indgår i et netværk med styrring af delinger/brugere.
Xp pro får man alle mulighedder med..........

Mvh Jens

Fra : Leony

Dato : 16-11-03 12:14

In news:bp7al0$a71$1@sunsite.dk,
Allan Møller <allan@anllanm.dk> typed:

> Kan nogen her komme med de væsentligste forskelle på Windows XP Home
> eller Pro ?

Du kan læse om forskellene her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/home/howtobuy/choosing2.asp
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp