MS Windows
briani 27239
Hej NG
Fra : Martin og Lisbeth

Dato : 15-11-03 15:53

hej NG
min kammerat har en PC med win 2000.
kan det passe at dette system ikke har en "gendannelses" funktion som den
man har i win XP??

gider i smide en forklaring om hvor jeg finder den hvis den er der

Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 15-11-03 16:54

"Martin og Lisbeth" <martinoglisbethnn@mail.dk> skrev i
> min kammerat har en PC med win 2000.
> kan det passe at dette system ikke har en "gendannelses" funktion som den
> man har i win XP??
>
> gider i smide en forklaring om hvor jeg finder den hvis den er der

Nu kender jeg ikke Win 2000, men prøv at brug hjælp i Win 2000 og søg på
systemgendannelse, så finder du svaret.

En anden ting, brug en mere sigende overskrift næste gang end "hej NG"

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-11-03 17:29

Hej

> min kammerat har en PC med win 2000.
> kan det passe at dette system ikke har en "gendannelses" funktion som den
> man har i win XP??
>
> gider i smide en forklaring om hvor jeg finder den hvis den er der

Nej win2000 har ingen systemgendannelse

Mvh Poul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-03 17:35

"Martin og Lisbeth" <martinoglisbethnn@mail.dk> skrev :

>min kammerat har en PC med win 2000.
>kan det passe at dette system ikke har en "gendannelses" funktion som den
>man har i win XP?

Ja.
--
Knud