typo3
Fra : Dennis Hansen

Dato : 16-11-03 20:11

hejsa,

jeg sidder med et lille problem... installationen af typo3 er på
www.dennishansen.com men ImageMagick laver ikke rigtigt billederne,
problemet er KUN under selve siden, altså menu punkterne, i
administrationsmodulet virker alt som det skal.
Når jeg laver image test under installation/configuration så virker det
også.

Nogen emd en ide, jeg har prøvet at lave den om til png istedet for gif, men
menupunkterne er stadig grå.

mvh

Dennis

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 17-11-03 10:38

Dennis Hansen wrote:
> [...]
> administrationsmodulet virker alt som det skal.
> Når jeg laver image test under installation/configuration så virker det

Jeg kender overhovedet ikke typo3, men kunne det tænkes at være fordi
webserveren ikke har skriverettigheder til den mappe du prøver at
oprette billeder i?

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Ugens sprogtip: Afslut alle sætninger med dér, dér.