?: fil upload
Fra : Anders Hansen

Dato : 16-11-03 18:07

Hejsa, jeg sidder og roder med lidt fil upload. Jeg har i php.ini sat max
file size til 25 MB, men jeg får ikke lov til at uploade en fil på 24 MB..?
Da jeg havde default grænsen på 2 MB kom der ved print_r($FILES) en
fejlmeddelelse "1" ved upload af en fil på 2,5 MB, fejlen henviste direkte
til en overskridelse af størrelsen - men det gør der ikke nu?!
Hvad er det jeg glemmer??

/Anders

Fra : Anders Hansen

Dato : 16-11-03 19:19

sjovt nok giver IE6+ op efter ca. 25 sekunder, mens opera 7.22 godt nok får
sendt al data (24 MB) afsted (ca 90 sek) før den stopper/giver op?

/Anders

Fra : Anders Hansen

Dato : 16-11-03 19:33

Never mind :D
det viste sig at følgende direktiver skulle sætte i php.ini - jeg havde kun
sat upload_max_filesize ;)

upload_max_filesize = 50M
memory_limit = 50M
post_max_size = 50M