problemer med request
Fra : tom nielsen

Dato : 15-11-03 15:17

Hejsa,

Jeg har en side som bruges til dynamisk - den started med en parameter der
angiver LINKS eller INGR

min index side:
<A HREF="links.asp?mtype=LINKS">links.asp </a>
<A HREF="links.asp?mtype=INGR">ingredienser.asp</a>

Her er hvad der kommer i titlebar på IE:
......../links.asp?mtype=LINKS

og starten af min links.asp side:
Gtype = request("mtype")
if Gtype="LINKS" then
Gview="vLinks"
else
Gview="vIngrediens"
end if

uanset hvad, så vælger den min else statement.
spørger jeg på Gtype=LINKS bliver den true hver gang...

hva' pokker går mon galt ?

pft
Tom

Fra : Finn Elmgaard

Dato : 15-11-03 15:39

"tom nielsen" <toms@sport.dk> wrote in message

> [...]
> end if
>
> uanset hvad, så vælger den min else statement.
> spørger jeg på Gtype=LINKS bliver den true hver gang...

Prøv at skrive:
Gtype=request.querystring("mtype")

mvh
Finn

Fra : tom nielsen

Dato : 15-11-03 16:01

Gtype=request.querystring("mtype")

Det ændrede desvære ikke noget (bortset fra at den måske blev lidt mere HTML
korrekt)
Men vha. lidt debugging opdagede jeg at det var de underliggende frames der
havde problemet - hehe.

Tak for hjælpen.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 15-11-03 17:17

> Gtype=request.querystring("mtype")
>

> Det ændrede desvære ikke noget (bortset fra at den måske blev lidt mere
HTML
> korrekt)

Har du kontrolleret dit output?

Gtype = request.querystring("mtype")