Nummer format 1.000 etc (tusinde adskiller~
Fra : Steen Pallesen

Dato : 15-11-03 12:13

Hvordan får jeg på min asp side vist tal på formatet 1.000 og
ikke som nu 1000 - altså med tusinde adskiller.
I min access db gemmes værdien i et felt af typen tal (reelt tal)

p.f.t.
Mvh
Steen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Finn Elmgaard

Dato : 15-11-03 15:54

"Steen Pallesen" <steen.pallesen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ikke som nu 1000 - altså med tusinde adskiller.
> I min access db gemmes værdien i et felt af typen tal (reelt tal)

Brug funktionen FormatNumber.
Den fjerde parameter angiver, om der skal være tusind adskiller.

f.eks Response.Write FormatNumber(MitTal,,,,-1).

Tjek selv i VBscript dokumentationen. (Hvis du ikke har VBSCRIP5.CHM, så kan
du frit downloade den).

mvh
Finn

Fra : Steen Pallesen

Dato : 15-11-03 19:41

Finn Elmgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "Steen Pallesen" <steen.pallesen@mail.dk> wrote in message

> Brug funktionen FormatNumber.
> Den fjerde parameter angiver, om der skal være tusind adskiller.
>
> f.eks Response.Write FormatNumber(MitTal,,,,-1).

Perfekt! - takker