Ultra160 terminator?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-04-01 16:58

Hej!
Jeg står overfor at skulle have anskaffet mig et længere kabel til min 29160
ctrl og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig og vide om der skal en
speciel terminator til at køre 160? , fordi som det er nu kører jeg 'kun'
80MB/S fordi de diske jeg har til at sidde i ikke kan klare højere..
Men er det en specielt terminator eller? - isåfald hvor finder men sådan et
kabel med 9stik og terminator billigst?

/Dennis

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 15-04-01 19:02

> [...]
> 80MB/S fordi de diske jeg har til at sidde i ikke kan klare højere..
> Men er det en specielt terminator eller? - isåfald hvor finder men sådan

Så vidt jeg husker er der altid indbygget aktiv terminering i LVD kabler, og
det skal vidst være LVD for at køre 160.

Mvh Lasse

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-04-01 19:34

". .. -_ --__--- RDX ---__-- _- .. ." <rdx@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
og
> det skal vidst være LVD for at køre 160.

Nej ikk på Ultra2 ihvertfald, der sidder en aktiv terminering for enden (Jeg
har Ultra2 LVD pt.)

Fra : CTK

Dato : 16-04-01 10:45

findes også som ikke-LVD.

du skal have et U160 *kabel* for at køre U160....en ny terminator er ikke
nok.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-04-01 13:12

"CTK" <claus@kjerkegaard.dk> wrote in message
> findes også som ikke-LVD.
>
> du skal have et U160 *kabel* for at køre U160....en ny terminator er ikke
> nok.

Det var også i forbindelse med at jeg skulle skifte til et kabel med flere
stik at det blev aktuelt :)
Men er der nogle steder hvor de har U160 kabler billige? , fordi 550+moms
det er lidt en stor fisk at sluge efter min mening ;)

/Dennis