Brommi 1005
Fra : Verner

Dato : 15-11-03 16:49

Hej i gruppen.
Jeg har problemer med at få Windows 98
til at finde den indbygget modem, jeg har ingen driver til modem´et.
Håber at få et par gode ideer denne vej......
Hilsen Verner

Fra : KeNzO

Dato : 15-11-03 16:56

Hvad med at gå ind på producents hjemmeside og hente driver der.

eller prøv at søg på nogle af de adr:
http://www.driverzone.com/
http://www.driverguide.com/ user: drivers password all
http://www.driverworld.dk/
http://www.drivers.com/
http://www.driverscollection.com/

Fra : Verner

Dato : 15-11-03 17:16

Tak for svaret og de link til driver.
Er det forkert forstået at Windows 98 SE først skal finde modem´et
før jeg kan bruge driverne, det er der jeg står nu, den kan ikke finde det
indbygget modem,
jeg håbede på at der var en enkelt måde at søge og finde det på.
Hilsen Verner

Fra : KeNzO

Dato : 15-11-03 18:14

Win98SE skal først finde modem derefter installation af driver

Fra : Kenneth

Dato : 15-11-03 19:41

Hej
Det kan også være din computer alerede har fundet modemet; men at
driveren/modemet ikke virker/er slået til. Du kan gå ind i kontrolpanetet og
herefter klikke på system og under 'modem' skulle du gerne kunne finde
modemet (slået til eller fra) hvis, den ikke selv finder det ved opstart.
Ellers prøv at skifte port på bundkortet.

Mvh Kenneth