Hvordan kan man dette...
Fra : Magnus

Dato : 15-11-03 01:21

Jeg har et textarea med en artikel/nyhed hvor der hører nogle billeder til.
Er der en måde hvorpå man kan lave en knap som indsætter en stump tekst
eller html-kode på det sted i textarea'et hvor cursoren står.

Eller er det en anden smartere måde at opbygge en admin del til at editere
artikler i en database ude forstand på html koder. JEg vil gerne indsætte
billeder og lave enkelte linier med fed skrift?

/Magnus

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 15-11-03 09:33

"Magnus" <arnason@email.dk> wrote in message
> [...]
> artikler i en database ude forstand på html koder. JEg vil gerne indsætte
> billeder og lave enkelte linier med fed skrift?

Byg det sammen med html area eller lignende produkter.

http://www.interactivetools.com/products/htmlarea/

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-