style="filter:alpha(opacity=10)"
Fra : Jan Clausen

Dato : 14-11-03 23:02

Kan det passe at, hvis man ønsker en bg farve i en tabel, transperent og man
bruger style="filter:alpha(opacity=10)", så kan man ikke undgå at teksten og
bliver transperent ?
Er der i såfald en anden løsning ?

Min kode:
style="filter:alpha(opacity=10)"><font size="2" color="#000000">

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-03 00:32

"Jan Clausen" <jan@aamosegaard.dk> skrev :

>Kan det passe at, hvis man ønsker en bg farve i en tabel, transperent og man
>bruger style="filter:alpha(opacity=10)", så kan man ikke undgå at teksten og
>bliver transperent

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe, som havde været
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud

Fra : Jan Clausen

Dato : 15-11-03 23:28

Hej Knud.

Grunden til jeg postede det i flere grupper, er at jeg har set lignende
spørgsmål i flere forum grupper rundt omkring..
Så ville forsøge mig med en hel gardering
Men tak anyway.
Har fundet ud af at mit problem ikke kan løses.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-03 00:33

Jan Clausen skrev:

> Grunden til jeg postede det i flere grupper, er at jeg har set
> lignende spørgsmål i flere forum grupper rundt omkring..
> Så ville forsøge mig med en hel gardering

Det ændrer ikke ved at enslydende indlæg, sendt til flere grupper
enkeltvis er en skidt ide. Du havde opnået samme helgardering ved
at benytte krydspostning - og samtidig ville debatten ikke blive
spredt i flere grupper.

Hvis du ikke fik læst det link Knud gav dig før, så kan det stadig
anbefales: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen