TELE2 !! Guds gave til menneskeheden i dan~
Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 14-11-03 15:03

Værsgo skriv din vrede ned her over Tele2 ADSL:

Værsgo skriv din ros ned her til Tele2 ADSL:

Fra : Nic

Dato : 14-11-03 15:30

> Værsgo skriv din vrede ned her over Tele2 ADSL:
414 sider senere.

> Værsgo skriv din ros ned her til Tele2 ADSL:

Ros? Hvem? Hvad? Hvor?

Fra : Vibeke Hansen

Dato : 14-11-03 17:05

..dk...
> Værsgo skriv din vrede ned her over Tele2 ADSL:

Et ordsprog siger, at som man råber i skoven får man svar.

mvh
Vibeke

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 14-11-03 18:16

Hej.
Her er min lille kommentar.....

> Værsgo skriv din ros ned her til Tele2 ADSL:

Jeg har noget i retning af 2048/1024 og har haft dette i snart 3 måneder,
jeg har bestilt og betaler for 512/128 sååå deeeee......

> Værsgo skriv din vrede ned her over Tele2 ADSL:

Efter ca. 2 måneder fandt jeg ud af at det åbenbart kun er ADSL´en som tele2
har overtaget på konverteringsdagen.
TDC har stadig min ISDN, og siger at Tele2 må have glemt at bestille
konvertering af denne i rette tid, så det bliver først 23/11 det sker
hvilket er ca. 3 måneder for sent.....
(Tele2 siger at det er TDC der ikke vil lave begge dele på én gang.....hvem
har mon ret ??)

Her er så min klage over TDC:
Da jeg ringede til TDC for at høre hvorfor de stadig havde mit ISDN
abonnement, sagde hun bl.a. "Hvorfor har du skiftet til Tele2"
Jeg sagde "Prisen, jeg får 512/128 til samme pris som 256/128 koster hos
jer, samt et billigere ISDN abonnement"
Så siger hun "Det kunne du også have fået her, hvis bare du havde ringet,
men nu har du jo skiftet, så er det jo for sent"

Så til andre der overvejer at skifte til Tele2, prøv at kontakte TDC og sig
det......
Det kan åbenbart betale sig..... det er bare lidt ærgerligt at det er sådan
man skal bære sig ad.....

Mvh.
Peter

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 14-11-03 18:24

Hej igen....
Lige en lille sidebemærkning.....

> Efter ca. 2 måneder fandt jeg ud af at det åbenbart kun er ADSL´en som
tele2
> har overtaget på konverteringsdagen.

Tele2 har på intet tidspunkt oplyst mig om at konverteringen/overtagelsen af
ADSL og ISDN ikke ville blive udført på samme dag....
Ej heller en dato for overtagelsen af ISDN´en har jeg fået oplyst, her 9
dage før det store øjeblik hvor Tele2 "får" linien......
(Den information om datoen stammer udelukkende fra TDC)
Jeg har indtil nu kun modtaget besked om konverteringsdato for ADSL´en,
hvilket jeg (dum som jeg åbenbart er) regnede med omfattede hele min
"fastnet" forbindelse......

Mvh.
Peter

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 20:52

On Fri, 14 Nov 2003 18:23:54 +0100, "Peter @ Team-PsHdO"
<nokia9902@spamfilter-get2net.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har indtil nu kun modtaget besked om konverteringsdato for ADSL´en,
>hvilket jeg (dum som jeg åbenbart er) regnede med omfattede hele min

LOL

Igen en bekræftigelse på at Kurt er ude i hampen med sit forældede
ISDN udstyr *G*

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 14-11-03 22:43

Hej....

> Igen en bekræftigelse på at Kurt er ude i hampen med sit forældede
> ISDN udstyr *G*

Øhhhhh ??????
Jeg følger åbenbart ikke nok med i gruppen......

Mvh.
Peter

Fra : Morten Davidsen

Dato : 15-11-03 11:44

Hmm .. kig lige på hvad du selv har skrevet ..

"Peter @ Team-PsHdO" <nokia9902@spamfilter-get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Her er min lille kommentar.....

> Jeg har noget i retning af 2048/1024 og har haft dette i snart 3 måneder,
> jeg har bestilt og betaler for 512/128 sååå deeeee......

2048/1024 ?? .. det er slet ikke muligt? 1024 i upload er ret cool for en
ADSL linje, da jeg højst har set 768 (ca.) ..

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 15-11-03 17:30

Hej.

> 2048/1024 ?? .. det er slet ikke muligt? 1024 i upload er ret cool for en
> ADSL linje, da jeg højst har set 768 (ca.) ..

Måske tager jeg fejl, eller også ved jeg ikke hvordan man regner det ud, men
min d/l køre (når det ellers er fra en god server eller det er en god
forbindelse) ca. 180-200kb/s og u/l er tilsvarende ca. 80-100k/s.....
Men som sagt så er det da ikke sikkert at jeg kan regne det ud sådan.....så
undskyld.....
Hvad er min linie så med de hastigheder...???

--
Peter

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 20:49

Eller fortæl Kurt hvor infantil han selv er .....

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 14-11-03 21:06

"MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse
> Eller fortæl Kurt hvor infantil han selv er .....
Og dig skal jeg bare lave en søgning på google! gudfaderbevars det skulle
lige have været mig !

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 17-11-03 09:02

> Og dig skal jeg bare lave en søgning på google! gudfaderbevars det skulle
> lige have været mig !

Er der en mulighed for at I kunne over i jeres sandkasse og lege?

/Jan

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 17-11-03 10:01

HOPPE over i jeres egen sandkasse....

Fra : MJ

Dato : 19-11-03 19:28

Du kunne jo starte med at formulere dine sætninger færdige så folk
forstår dine indforståede halvfærdige sætninger.......

/MJ

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-11-03 18:51

> Du kunne jo starte med at formulere dine sætninger færdige så folk
> forstår dine indforståede halvfærdige sætninger.......
> /MJ

Starter du så med at citere ordentligt?
http://www.makr.dk/?quote