MySql - er der en som har et eksempel.. ( ~
Fra : Timo J

Dato : 14-11-03 15:01

Hej Jeg skal til at rode med lidt Sql ( ved hjælp af PHP ) og jeg er komplet
blank på hvordan man bruger en mySql database såee:

1) Jeg er klar over hvordan man laver Sql sætninger ( brugt en del acces ),
men hvordan opretter man tabeller mv. i en mySql database ? connections mv..
det eneste jeg har set er nogle meget meget lange filer. som simpelhen var
for store til at man kunne få bare en lille smule overblik...

2) Hvordan conventere man en Accesdatabase til en Mysql ?

På forhånd tak..

Timo - mySql supernewbie....

Fra : Harald

Dato : 14-11-03 19:50

http://www.webcafe.dk/artikler/sql/

> 2) Hvordan conventere man en Accesdatabase til en Mysql ?

Sikkert meget enkelt.

Mvh
HK

Fra : Timo J

Dato : 14-11-03 21:58

Super !

Tak for hjælpen..

Timo.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-11-03 01:27

Timo J wrote:

> 2) Hvordan conventere man en Accesdatabase til en Mysql ?

Exportér den til kommasepareret dump, det kan du trække ind i MySQL.

mvh

Jesper Brunholm