Hvilken DYMO?
Fra : Jimmy

Dato : 14-11-03 10:33

Hej

Jeg vil gerne have mig en DYMO, som kan sluttes til en PC.
PC-10 fra dymo.dk leveres kun med Windows software.

Er der nogen der kender til en DYMO, hvortil man kan finde Linux-software?

Mvh
Jimmy

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-11-03 14:09

Jimmy wrote:
> [...]
> PC-10 fra dymo.dk leveres kun med Windows software.
>
> Er der nogen der kender til en DYMO, hvortil man kan finde Linux-software?

Du har ikke brug for særlig software udover din driver:
<http://www.freelabs.com/~whitis/software/pbm2lwxl/>.

Det ser ud til at de fleste nyere Dymo'er (skildpadderne) er understøttet.

Se tillige:
<http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=pbm2lwxl>.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jimmy

Dato : 14-11-03 20:30

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message

> [...]
> <http://www.freelabs.com/~whitis/software/pbm2lwxl/>.
>
> Det ser ud til at de fleste nyere Dymo'er (skildpadderne) er understøttet.

Hej Steen

Det ser fint ud - mange tak.

Mvh
Jimmy