Spil og netværk.
Fra : Ravn-Haren

Dato : 15-04-01 15:38

Er det muligt at køre spil som eksempelvis Age Of Impire fra en
adsl-forbindelse med
netværk (3 spillere ) mod en anden adsl-forbindelse med netværk (3
spillere).

Hvordan gør man?, jeg tænker på IP-addresserne og evt brug af anden
software?.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Piotr

Fra : John Joe

Dato : 15-04-01 20:33

"Ravn-Haren" <ravn-haren@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> spillere).
>
> Hvordan gør man?, jeg tænker på IP-addresserne og evt brug af anden

Spørg i dk.edb.netvaerk
I det eksempel du nævner, vil det nok være smart at lave et "virtuelt LAN"~
VPN.