Ang. quoting.
Fra : Zemma

Dato : 14-11-03 07:56

Kære Ng.

Nu er det efterhånden ved at være et stykke tid siden, jeg har været inde og
kigge her, og jeg må desværre tilstå, at alle regler omkring det at citere
er blevet glemt oven i både flytning, graviditet og en masse andet,
så kunne nogen hjælpe mig med det link igen, hvor reglerne beskrives?

med venlig hilsen,
Zemma Luise Zimling Westh

Fra : Pwh

Dato : 14-11-03 10:22

Zemma wrote:
> [...]
> masse andet,
> så kunne nogen hjælpe mig med det link igen, hvor reglerne beskrives?

Det skulle gerne værer dette
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

/Jens

Fra : Zemma

Dato : 14-11-03 11:41

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle gerne værer dette
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
>
> /Jens

Hej Jens.

Tusind tak for hjælpen. Linket er nu gemt under fortrukne.

Med venlig hilsen,
Zemma

Fra : Per

Dato : 14-11-03 11:59

On Fri, 14 Nov 2003 11:40:30 +0100, Zemma wrote:

> [...]

> Hej Jens.
>
> Tusind tak for hjælpen. Linket er nu gemt under fortrukne.

Hej
Jeg kan se du bruger Outlook Expres. Der findes et lille gratis program der
gør det lettere at citere rigtigt:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/
Se evt mere i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Pwh

Dato : 14-11-03 13:24

Per wrote:
> Hej
> Jeg kan se du bruger Outlook Expres. Der findes et lille gratis
> program der gør det lettere at citere rigtigt:
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Det program kan klart anbefales, jeg bruger det selv.
Det har også den lille gimmick at der kommer grafik på ens smiley'er
En komplet liste over smiley'er kan man efter install finde i mappen med quotefix
i filen emoticons.ini, det give lidt krydderi på ens postings ;)

/Jens

Fra : KennelKipler

Dato : 14-11-03 23:50

"Zemma" skrev d. 14-11-03 07:56 dette indlæg :

Hej Zemma,

http://www.kandu.dk/dk/news/338758/groupid/20701

Det er vejen til linket med citatteknik.

MVH Marie.

-tidligere kendt som Mathilde, men for ikke at blive forvekslet med en
anden Matilde, har jeg valgt at bruge Marie.

http://www.kandu.dk/