Wanna-save? igenigen, sorry
Fra : Søren Madsen

Dato : 15-04-01 13:48

2 spørgsmål:
Kan man bruge et Telia taletidskort i en A2618 som er Telialåst? Måske et
dumt spørgsmål?
Når de 6 måneder er gået, skal man så sende mobilos ind eller får man bare
en kode udleveret?

Venligst Søren

Fra : Flemming

Dato : 15-04-01 13:54

"Søren Madsen" <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Kan man bruge et Telia taletidskort i en A2618 som er Telialåst?

Ja, man kan.

> Når de 6 måneder er gået, skal man så sende mobilos ind eller får man bare
> en kode udleveret?

Du kan ringe ind og få koden.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-01 15:43

Flemming wrote:

> Du kan ringe ind og få koden.

Jeg fik koden ved at maile til CRMKUNDESERVICE@telia.dk med oplysninger
om:

EMEI-numret
telefonnummer
navn og adresse.

Et par dage senere kom der så en mail med operatørlåsekoder og et
word-dokument indeholdende beskrivelse hvad man skulle gøre.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-01 18:06

Carsten Riis wrote:

> Jeg fik koden ved at maile til CRMKUNDESERVICE@telia.dk med oplysninger
> om:

Det er koderne til nokiaer 3210ere. Men det skulle vist ikke være den
store forskel.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Møgelmose

Dato : 15-04-01 21:48

Carsten Riis skrev i ...

>Et par dage senere kom der så en mail med operatørlåsekoder og et
>word-dokument indeholdende beskrivelse hvad man skulle gøre.

Ville du ikke poste den guide her jeg tror at der er flere der gerne ville
se lidt på den gerne med koder det kan jo være at telia har haft så
wanna-save-travlt at de ikke har ændret koden fra telefon til telefon (hvis
ikke nokia har gjort det for dem)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-01 22:18

"Møgelmose" wrote:

> Ville du ikke poste den guide her jeg tror at der er flere der gerne ville
> se lidt på den gerne med koder

Koderne for mine to nokiatelefoner og proceduren er postet i

> det kan jo være at telia har haft så
> wanna-save-travlt at de ikke har ændret koden fra telefon til telefon (hvis
> ikke nokia har gjort det for dem)

Det har de nok.

Jeg fik i hvert fald forskellig koder og der var ikke nogen øjensynlig
sammenhæng mellem koder og fx EMEI-nummer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine