Hejsa :-)
Fra : Miv

Dato : 13-11-03 21:22

Jeg har li købt en MSI DR4-A dvdbrænder, som er rigtig fin, men jeg ka' s..
ik' få den til at brænde som HD-Burn, den skriver godtnok, når jeg ta'r en
info på mit 700 mb. medie, at der er 2 muligheder 700 ell. 1400 mb. men når
jeg så ber' den om at skrive til mediet, spytter den skiven ud og ber om et
større medie ??? Er der nogen der ka' forklare mig hvorfor ? Har prøvet med
både no-name & silver TDK skiver, det er ik' lykkedes med nogle a' dem.

Mvh.
Michael

miv@tdcadsl.dk

Fra : Christian Spøer

Dato : 13-11-03 23:46

> [...]
med
> både no-name & silver TDK skiver, det er ik' lykkedes med nogle a' dem.

Har ingen anelse om hvad løsningen kan være, men det ved de sikkert i
dk.edb.hardware.drev.dvd
Prøv lykken der, de har godt styr på det!

Mvh
Christian