lidt OT- pude til katte
Fra : Battlefield´s

Dato : 13-11-03 16:04

Hej
jeg har købt noget fint fleecestof, som jeg vil lave et par puder til
misserne af. Men planen er, at de skal fyldes med Krøyerkugler, ligesom de
to puder jeg har købt i Norge, som er meget populære. Men nu har jeg været i
samtlige butikker her i byen uden at kunne finde disse plastikkugler. Findes
der mon en butik på nettet, der forhandler dem?
Hilsen Vibeke

Fra : Tournesol

Dato : 13-11-03 16:14

hejsa

> [...]
> nu har jeg været i samtlige butikker her i byen uden at kunne finde
> disse plastikkugler. Findes der mon en butik på nettet, der

jeg ved du kan købe dem i panduro hobby men om de har en web side ved jeg
ikke.
Eller prøv at kigge her http://www.hobby-world.dk/ jeg har lidt problemer
med siden så jeg kan ikke se om de har du kulger

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-03 17:51

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
-sakse-
> jeg ved du kan købe dem i panduro hobby men om de har en web side ved jeg
> ikke.
-sakse-

Prøv http://www.pandurohobby.dk

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Carina

Dato : 13-11-03 19:14

Krøyer kugler fåes også i Silvan ligger samme sted som flamingoplader til
isolering. ellers fåes de også i Peters Rest handel i Roskilde (hedder også
stof og stil) Begge steder er de vist lidt billiger end Panduro hobby
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-11-03 21:55

"Carina" <hybrid@*nejtak*aussies.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
også
> stof og stil) Begge steder er de vist lidt billiger end Panduro hobby

Hej
Tak for alle svar, jeg vil prøve Silvan i morgen, så jeg kan få lavet et par
puder.
Hilsen Vibeke