SATA, A7V8X DeLuxe og XP, HJÆLP!!!
Fra : Anders Ugelvig

Dato : 13-11-03 15:09

Hej NG

Hvordan fanden får jeg dette til at virke sammen. Jeg har installeret XP,
ved hjælp af en SATA Driver. Men nu kan jeg ikke genstarte og finde disken.
Den bliver bare ved med at genstarte, jeg har sat BIOS til at reboote fra
andre enheder (her skulle STA diskene ligge under).

Hvad fanden sker der for denne comp???

/ Anders

---

Fra : Simon Baun

Dato : 13-11-03 15:35

> Hvad fanden sker der for denne comp???

Jeg har præcis samme setup, og det virker glimrende her.
Du har husket at sætte sata til via jumperen, right?

Fra : Anders Ugelvig

Dato : 13-11-03 17:06

Ja det skulle jeg mene, jeg har jo installeret XP og været inde i win. Men
derefter døde den. Jeg fik kun installerert skærm og grakif driver.

/ Anders

---

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 13-11-03 22:57

Har selv A7V8X, men ikke SATA diske. Har bemærket en del driver og BIOS
opdateringer på ASUS' hjemmeside, som retter problemer med SATA
controllereren. Har du det nyeste af det?

Mvh Rune