USB porte på fronten
Fra : Bo Dudek

Dato : 13-11-03 13:30

Hejsa

Jeg har det irriterende problem, at min kabinet ikke er født med USB
porte på fronten. Det giver bøvl, når jeg vil bruge mit USB Memory
Card.

Jeg har engang set, at man kunne få et PCI card med 2-4 USB porte, som
man monterede samme sted som CD-drevene i kabinettet. Jeg har intet
fundet på nettet og den lokale forhandler aner absolut intet.

Anyone?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 13-11-03 13:50

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man monterede samme sted som CD-drevene i kabinettet. Jeg har intet
> fundet på nettet og den lokale forhandler aner absolut intet.

Der er flere modeller i på www.pcpriser.dk til mange modeller af
kabbinetter/tilbehør eks.
http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=CAFT-06

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 13-11-03 14:09

Bo Dudek wrote:

> [...]
> man monterede samme sted som CD-drevene i kabinettet. Jeg har intet
> fundet på nettet og den lokale forhandler aner absolut intet.

Fundet vha Google:

http://www.frontx.dk/
http://www.onlinesalg.dk/webshop2/Produkt.asp?Produktnr=85758&Varegr1id=11417&Varegr2id=20704
http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-div/kab-ft/kab-qftray02.html?stor=1

/klaus

Fra : anders majland

Dato : 13-11-03 15:02

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in
b8u6rvk4air26jdmpr26d5ckh2j4ai6d00@4ax.com
> Jeg har det irriterende problem, at min kabinet ikke er født med USB
> porte på fronten. Det giver bøvl, når jeg vil bruge mit USB Memory
> Card.

Du kan også bare købet er usb forlængerkabel. Ikke helt så elegant men
ligeså brugbart

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-11-03 18:03

meddelelse

Prøv
http://www.thansen.dk/

Michael

Fra : Bo Dudek

Dato : 15-11-03 13:06

[...]

tak for hjælpen, alle sammen.. det endte med, at jeg købte
nedenstående fætter, som fungerer perfekt og som jeg dermed er ret
godt tilfreds med..

link: http://www.trykspar.dk/_484.htm
link: http://www.trykspar.dk/_1238.htm

Mvh