Preload igen..
Fra : tobias

Dato : 13-11-03 13:28

Hej,

Red mig fra fortvivlelse:)

Hvorfor kan jeg ikke få preload af billeder til at virke?

Billederne benyttes i en mouseover, men ved mouseover er det tydeligt, at
browseren henter billederne og der forekommer en "dødtid".

Efter et tidligere råd her har jeg ændret relevante meta-tags, men uden
effekt.

Pudsigt nok virker det perfekt i Opera (6.05).

Det virker ikke i IE, Netscape og Mozilla.

Det er denne side
http://www.jobsafe.dk/farlige/farligestart.htm

tobias

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 13-11-03 13:36

On Thu, 13 Nov 2003 13:27:35 +0100, "tobias" <nospam@image.dk> wrote:

>Det er denne side
>http://www.jobsafe.dk/farlige/farligestart.htm

Virker fint her i IE 6.0.

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

Hent mit ASP fotoalbum her: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=598
http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-11-03 13:29

tobias skrev:

> Det er denne side
> http://www.jobsafe.dk/farlige/farligestart.htm

Det virker tilsyneladende fint her - IE6, Mozilla 1.5 og Opera
7.21. Jeg går ud fra at du mener menuen i venstre side.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : tobias

Dato : 13-11-03 14:08

> Det virker tilsyneladende fint her - IE6, Mozilla 1.5 og Opera
> 7.21. Jeg går ud fra at du mener menuen i venstre side.

Netop - det glæder mig:)
Men.. hvorfor virker det ikke hos mig selv?
Hvad kan jeg evt. have slået fra/ til i IE (6.0)?

(Jeg kan ikke finde noget med javascript i funktioner/indstillinger/
avanceret)

tobias

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 13-11-03 14:26

tobias wrote:

> [...]
> effekt.
>
> Pudsigt nok virker det perfekt i Opera (6.05).
>
> Det virker ikke i IE, Netscape og Mozilla.

Jeg er 99% sikker på at du kan fikse det på følgende måde:

I IE klikker du på "Indstillinger..." i menubjælken under "Funktioner"
På fanebladet "Generelt" klikker du på knappen "Indstillinger..."
Her sætter du "Kontroller, om der er nye versioner af tidligere gemte sider:" til "automatisk"
(som er default).

Det virkede ihvertfald for mig engang hvor IE ikke lavede preload.

Hintzmann c",)

Fra : tobias

Dato : 13-11-03 18:15

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På fanebladet "Generelt" klikker du på knappen "Indstillinger..."
> Her sætter du "Kontroller, om der er nye versioner af tidligere gemte

YES! (sorry, I meen _yes_)

Nu kan du være 99,9 % sikker

tobias