Logitech MX 700 og Morrowind?
Fra : Brian Hansen

Dato : 13-11-03 10:26

Hey!
Har gevaldige problemer med dette ved ændring af controls!

Trykker på en "tast" for at vælge en anden og den laver den
om til MwheelUp, prøver så en anden som så bliver til
MwheelUp hvor den forrige så bliver n/a!?

Kan heller ikke scrolle igennem "tasterne", køre hele tiden
helt i top?

Hvad går der lige galt og hvorfor???

Hvis jeg skifter musen til min gamle kuglemus,
er der ingen problemer, hmm?

Mvh
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-11-03 03:30

Har fundet ud af det...

Mvh.
Brian

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-11-03 14:11

Brian Hansen skrev:

> Har fundet ud af det...

Og hvordan løste du det så? Det kunne jo være at andre kunne få
glæde af dine erfaringer.

Madsen.

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-11-03 15:19

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:Xns9433904BFD9CE.thomas@madsen.tdcadsl.dk...

> Og hvordan løste du det så? Det kunne jo være at andre kunne få
> glæde af dine erfaringer.

Nå ja selvfølgelig...

Opdaterede MouseWare fra v.9.75 til v. 9.78, så var den i vinkel.

Mvh.
Brian

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-11-03 15:32

Brian Hansen skrev:

> Opdaterede MouseWare fra v.9.75 til v. 9.78, så var den i vinkel.

Ok :)

Madsen.