Transform
Fra : Ohlzen

Dato : 13-11-03 02:15

Hej NG,

Ja, så er han her igen - stadig ret ny...

Jeg undrer mig over, hvordan jeg "transformerer" et billede til
et andet?

Jeg har opdaget hvordan jeg transformerer ex. en cirkel til et
kvardrat, men ikke to forskellige billeder (foto af mig samt et
af konen)

Håber der er hjælp at hente her...

Ohlzen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas²°°³

Dato : 13-11-03 17:51

"Ohlzen" <ohlzen@ohlzen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har opdaget hvordan jeg transformerer ex. en cirkel til et
> kvardrat, men ikke to forskellige billeder (foto af mig samt et
> af konen)
> Håber der er hjælp at hente her...

Det kan du ikke umiddelbart, du kan ikke transformere fotos. Hvis det
endelig skal kunne lade sig gøre, skal du først trace dine billeder til
vektorgrafik, og så bliver din fil højst sandsynligt temmelig stor.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Ohlzen

Dato : 14-11-03 06:05

> [...]
til
> vektorgrafik, og så bliver din fil højst sandsynligt temmelig stor.

Hm(!) - ærgelig. Men tak for svaret Thomas²°°³

Ohlzen³²¹