MS Windows
briani 27239
Virituel hukommelse
Fra : Lasse

Dato : 12-11-03 17:11

Hej
Vi har lidt problemer med en computer, som kommer med denne besked:
"Din computer har næsten ikke mere virituel hukommelse....."

Beskeden kommer ved nedlukning.
Vi fylder ikke for meget på computeren, så forstår ikke helt hvad problemet
er.... og computeren er næsten helt ny.

Fra : DonE

Dato : 12-11-03 21:17

Lasse skrev noget i stil med det her:
> [...]
> Vi fylder ikke for meget på computeren, så forstår ikke helt hvad
> problemet er.... og computeren er næsten helt ny.

Hejsa!
Højreklik på Denne computer
[Avanceret]
Ydeevne>[Indstillinger]
[Avanceret]
Virtuel hukommelse> [Skift]
og der ændre du størrelsen på din sidefil

--

Venligst DonE

Fra : Lasse

Dato : 12-11-03 23:03

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> Højreklik på Denne computer
> [Avanceret]
> Ydeevne>[Indstillinger]
> [Avanceret]
> Virtuel hukommelse> [Skift]
> og der ændre du størrelsen på din sidefil

Kanon... det vil jeg prøve... men hvad skal størrelsen ændres til ?!
Det er lidt sort snak, det der står derinde...

mvh
Lasse

Fra : DonE

Dato : 13-11-03 05:05

> [...]
> Kanon... det vil jeg prøve... men hvad skal størrelsen ændres til ?!
> Det er lidt sort snak, det der står derinde...

Lige p.t. har jeg 384Mb RAM i maskinen.
Og jeg har sat min til 576/1152

--

Venligst DonE

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-11-03 15:57

In article <3fb2ae15$0$9767$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, lmn1999_
2000@yahoo.dk says...
> Kanon... det vil jeg prøve... men hvad skal størrelsen ændres til ?!

Hvor meget RAM har du i og hvad bruger du din maskine til?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen