Konklusioner ???
Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 16:57

ohh ja, jeg har ikke lige set om jeg har fået "rust" i mine ledninger????.
Hvad hvar det der var så forkert ? det fik jeg aldrig et svar på...?

Konklusioner er noget man drager efter samtaler med udbydren.
Angelo

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-11-03 16:53

mamboo skrev:

>Hvad hvar det der var så forkert ?

Aner det ikke. [1] Hvad snakker du om?

>det fik jeg aldrig et svar på...?

Se [1].

>Konklusioner er noget man drager efter samtaler med udbydren.

Det er så din konklusion.

Jeg tror at du skal have lært at svare på det indlæg du refererer
til samt at medtage et lille citat derfra.

--
Bertel

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 17:32

Jeg kan se, du var en stor dygtig dreng...du kunne jo godt finde ud af det,
så kan de andre nok også...
mamboo

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 17:37

OHH HVAD!! Bertel jeg havde nok ikke skrevet min homepage adresse på
bare bertel... kan ikke klare at se på den 80´ hjemmeside. Var det en du
lavede da du var barn...for mange mange år siden.
mamboo

Fra : Nic

Dato : 12-11-03 17:32

> mamboo

Nui jeg gar moret mig de sidste 2 dage. Keep the goodies comin'.....

(tragisk tilfælde)

Fra : Jesper Laursen

Dato : 13-11-03 01:08

> [...]
> bare bertel... kan ikke klare at se på den 80´ hjemmeside. Var det en du
> lavede da du var barn...for mange mange år siden.

Helt ærligt Angelo.... jeg har oplevet mange latterlige mennesker eller
rettere mennesker med en latterlig sans for kommunikation, men du slår da
alt.
Hvordan i hele hule h...... kan du få dig selv til at kritisere folk på den
måde. Det er da det mest utrolige, jeg længe har oplevet.

Jeg kan da godt følge din problematik i dit forrige indlæg, men derfor
behøver man da ikke "save" folk ned på den latterlige konfirmationsagtige
måde. Du er typisk sådan en snothvalp som spiller online-spil og som ikke
ved, hvordan man skal opføre sig i et lukket forum (gælder både usenet,
forums og for den sags skyld onlinespil.)

...........jeg tillod mig at kritisere dig for din måde at svare folk på -
ikke for hverken dit navn, udseende eller din hjemmeside, hvis du har sådan
een.

Med venlig hilsen
Jesper Laursen

Fra : mamboo

Dato : 15-11-03 02:07

Helt ærligt Jesper Laursen....latterlig sans for kommunikation siger du!!!
ja nu har jeg hørt den med
du er da ikke en pind bedre, når du går hen og bliver personlig og kalder
mig for et ..citat " jeg har oplevet mange latterlige mennesker eller
rettere mennesker med en latterlig sans for kommunikation, men du slår da
alt."
Hvis det ikke er mangel på respekt... tjaa så ved jeg snart ikke længer...er
det assertiv kommunikation, du ligger for dagen nej, det er det absolut
ikke....du opføger dig selv som en dum teenager der lige er kommet i 1G.

Ydre mere behøver man ikke at være en snothvalp for at spille online-games,
men man kan ikke være psykisk eller motorisk hæmmet i udvikling, så går det
ikke så godt med at spille...måske du har svaret på hvoffor du ikke
spiller..måske der er mere til ...ved det ikke ...

SÅ for en anden gang skyld, så prøv om du kan lade være, med at blande dig
en post, der i kke vedrøre dig. Du får jo stakkels MR.B til at fremstå som
en stor baby der ikke kan slåfra sig.

Mvh.
MAMBOO

I er for griner her på disse news, i kan lige så godt lære det, I kan ikke
opdrage på folk, som ikke vil opdrages op.(Der er jer der er de dumme her
ikke mig. JEG HYGGER MIG BIGTIME!!!)
(Ydringsfrihed 2003)

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-11-03 03:00

mamboo wrote:
> JEG HYGGER MIG BIGTIME!!!)

Hvor længe tror du?

> (Ydringsfrihed 2003)

Køb en ordbog.

--
Morten!

Fra : Peter T.

Dato : 15-11-03 04:44

mamboo wrote:

> [...]
> ikke opdrage på folk, som ikke vil opdrages op.(Der er jer der er de
> dumme her ikke mig. JEG HYGGER MIG BIGTIME!!!)

Ohhhh... Charbax i forklædning, men dog med 2 år ekstra på bagen!

FUT mudd.....

(Kom hid, mit kid... Nu skal du slagtes.)

--
muh.
muh.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 15-11-03 14:09

> [...]
> mig for et ..citat " jeg har oplevet mange latterlige mennesker eller
> rettere mennesker med en latterlig sans for kommunikation, men du slår da

Åh gud åh gud....hvad har vi dog gjort for at skulle trækkes med sådan een
som dig ??