WWW.CIRQUE.DK.... KAN IKKE ANBEFALES...man~
Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 14:53

1. Er du træt af, at dit Internet er så langsomt? ja

2. Er du træt af, din søgetiden på vores Internet. (Tiden før din Internet
side starter med at åbner.) ja

3. Er du træt af, at det stort set er umuligt at spille online games uden at
det lagger.? (Grundet lukning af Ping og Tracert). ja

4. Er du træt af, at du ikke kan lave en Internet server, med f.eks.
Internet spil, Internet telefon, FTP Server eller Internet webcam.? ja

5. Er du træt af, at du har så mange timer på en dagen, med fejl, hvor du
ikke kan komme på Internettet.? ja

6. Er du træt af, at skulle prøve flere gange for at få kontakt til
Internettet.? ja

7. Er du træt af, når du downloader, at du bliver koblet af og må starte
forfra?. ja

8. Er du træt af, ikke at have en personlig ip mere, uden at skulle betale
ekstra.?(hvis man da kan få fast ip)? ja

9. Er du træt af, at dine nyhedsgrupper er nede.? ja

10. Er du træt af, at du aldrig kan hente din mail.? ja

Er der andre der ude, der har samme oplevelser af cirque og deres måde at
drive Internet forretning på, kom gerne med eksempler.!!!

Angelo Weidick

KBH 2450

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-11-03 15:28

On 2003-11-12, mamboo <Angelo@weidick.com> wrote:

> [...]
>
> 3. Er du træt af, at det stort set er umuligt at spille online games uden at
> det lagger.? (Grundet lukning af Ping og Tracert). ja

Er du træt af folk, der spiller kloge uden at vide, hvad de snakker om?
Ja.

--
Andreas Plesner Jacobsen | We're happy little Vegemites,

Fra : Søren

Dato : 12-11-03 15:57

> Er du træt af folk, der spiller kloge uden at vide, hvad de snakker om?
> Ja.
Er du træt af folk, som ikke kan accepterer at alle folk ikke er lige så
store nørder som jeg selv er?
JA

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-03 16:04

"Søren" <soeren@kabelnettet.fjerndette.dk> writes:

> Er du træt af folk, som ikke kan accepterer at alle folk ikke er lige så
> store nørder som jeg selv er?
> JA

Er du træt af trætte folk? Ja.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Lars Fischer

Dato : 13-11-03 15:55

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul)

> Er du træt af trætte folk? Ja.

Er du træt af folk. Ja.

/Lars

Fra : @L

Dato : 15-11-03 18:03

Er du træt? Ja.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-11-03 16:09

>Er du træt af folk, som ikke kan accepterer at alle folk ikke er lige så
>store nørder som jeg selv er?
>JA

Nørd eller ej - det ændrer jo ikke på, at den oprindelige artikel
indeholdt noget værre vås.

Mvh.
   Klaus.

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 16:40

NÅ...men det er jo lækkert, at i er så kloge her...eller er i...

Så hvordan kan det så være, at mine pc´ers latency er gået fra 15-20 ms.
helt op på 120 - 270 ms. efter at Cirque har sat ping filter på for
3 uger siden.???
Det skal siges, at jeg ikke har lavet om på mine maskiner hverken på
hardware
eller software siden.

2. Er du træt af, din søgetiden på vores Internet. (Tiden før din Internet
side er (((fundet))).) ja
3. Er du træt af, at det stort set er umuligt at spille online games uden
at
det lagger.? (Grundet lukning af Ping og Tracert). ja
Er det bedre eller hvad er der nu galt kloge åge)

Så kom glad med jeres kloge og belærte svar.
Angelo

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-11-03 16:39

"mamboo" <Angelo@weidick.com> writes:

>Så hvordan kan det så være, at mine pc´ers latency er gået fra 15-20 ms.
>helt op på 120 - 270 ms. efter at Cirque har sat ping filter på for
>3 uger siden.???

Det ved jeg ikke. Men man skal passe på med at drage konklusioner
på et for tyndt grundlag.

Eksempelvis er benzinprisen faldet, siden jeg begyndte at spise
Stryhns leverpostej. Men det er jo ikke sikkert, at leverpostejen
på mit rugbrød er det, der bestemmer benzinprisen.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-11-03 16:59

mamboo wrote:

> Er det bedre eller hvad er der nu galt kloge åge)
> Så kom glad med jeres kloge og belærte svar.

Er det vores problem/Har vi solgt dig noget?

Nej!

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-11-03 17:19

On 2003-11-12, Søren <soeren@kabelnettet.fjerndette.dk> wrote:

> Er du træt af folk, som ikke kan accepterer at alle folk ikke er lige så
> store nørder som jeg selv er?
> JA

Det er jeg skam ikke. Man kunne næsten argumentere for at det er derfor
jeg er i stand til at tjene penge. Der er stor forskel på ikke at
vide/interessere sig for noget, og så at drage konklusioner på forkerte
grundlag, samt at lukke vrøvl ud.

--
Andreas Plesner Jacobsen | F.S. Fitzgerald to Hemingway:

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 17:30

Stammer du? eller snakker du bare med dig selv....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-11-03 17:26

"mamboo" <Angelo@weidick.com> skrev i en meddelelse
> Stammer du? eller snakker du bare med dig selv....

Hvis du ikke er interesseret i at folk svarer på dine indlæg, så skal du
undlade at sende dem. Derved sparer du os alle for meget tidsspilde

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 17:58

Lad dine øjne falde ned over denne streng.. Der er ikke nogle der har
svaret på noget der ligner.men ok fik da også dig op af stolen.

Hvis du ikke er interesseret i at folk svarer på dine indlæg,?
(hvad var det lige jeg startede jeg med at skrive....)

Så skal du undlade at sende dem. Derved sparer du os alle for meget
tidsspilde
(ØØHH Er du ikke selv herre over hvad du bruger din tid til eller er din
hjerne styret ude fra rummet, ahh du er administrator på denne gruppe...nej
vel ...du er vel bare en overvægtig halvskaldet lille mand med dårlig
selvværd, som sider der bag skærmen så ingen kan se dig...uhhh rigtige
mennesker).
manboo

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-11-03 18:05

"mamboo" <Angelo@weidick.com> writes:

>Lad dine øjne falde ned over denne streng.. Der er ikke nogle der har
>svaret på noget der ligner.men ok fik da også dig op af stolen.

Hvad er problemet egentlig? Du har ikke stillet et spørgsmål -
blot listet en række mærkelige statements, der lød som en
dårlig reklame.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-11-03 18:13

> du er vel bare en overvægtig halvskaldet lille mand med dårlig
> selvværd, som sider der bag skærmen så ingen kan se dig...

Ikke at det generer mig, men hvad får dig til at tro det?
Opfører du dig også sådan overfor folk du møder på gaden og i eks. butikker?
Hvad er dit formål med din tilstedeværelse på Usenet? Forstår du overhovedet
konceptet?

Fra : Christian Erritsø

Dato : 12-11-03 21:08

<snip>

> Hvad er dit formål med din tilstedeværelse på Usenet? Forstår du
overhovedet
> konceptet?

<snip>

Martin, jeg forundres til stadighed over din tålmodighed med folk

Christian Erritsø
'jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC'

Fra : CQ news

Dato : 12-11-03 18:03

Swicthene i boligforeningens lokalnet er meget belastede af vira og
portscaninngsprogrammer i øjeblikket. Dette kan være årsag til din triste
oplevelse.
Den slags trafik er blandt medvirkende til at Cirque efter aftale med
boligforeningen har lukket af for ICMP og port 135 for at begrænse
belastningen af foreningens hardware.
Mig bekendt arbejder foreningen iøvrigt på at fremhæve vigtigheden af at
alle brugere har opdateret anti-virus for at sikre mod ovennævnte type
trafik.

Du skal være opmærksom på at Cirque hverken er leverandør eller
servicepartner på Jeres lokalnet men deltager gerne i optimeringen af
lokalnettet.

mvh CQ

Fra : mamboo

Dato : 12-11-03 18:46

Se her... Her er en der kan give et kompetent svar.
od du skal have mange tak cq.
Angelo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-11-03 20:28

"mamboo" <Angelo@weidick.com> crashed Echelon writing

> Se her... Her er en der kan give et kompetent svar.
> od du skal have mange tak cq.

Det var flinkt af den person at svare kompetent.

Men fremover skal du måske prøve at ændre din spørgeteknik for den gør at
de fleste helst vil ignorere dig.

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Knudsen

Dato : 12-11-03 22:29

On Wed, 12 Nov 2003 14:52:33 +0100, "mamboo" <Angelo@weidick.com>
wrote:

> [...]
>
>3. Er du træt af, at det stort set er umuligt at spille online games uden at
>det lagger.? (Grundet lukning af Ping og Tracert). ja

Cut..

Kan kun give dig ret angelo...

Der hvor jeg bor har vi nu haft cirque i ca. en månedes tid..
jeg overvejer stærkt at få en anden udbyder.. Jeg kan ikke bruge
programmet "stream" (half-life - counterstrike) da der er lukket for
nogle porte.. Langsom forbindelse selvom man har bestilt en
512kb/512kb.. Jeg har nu tested min linje 10 gange på forskellige
tidspunkter og dage.. Min maks er 300kb..

Så til alle hvor jeres boligselskab skal ud og havde fælles telefonni
& internet.. Vil jeg råde jeg til at stemme for at i ikke bruger
Cirque.. Men vælger en anden udbyder..

Fra : MJ

Dato : 13-11-03 14:54

On Wed, 12 Nov 2003 22:29:10 +0100, Brian Knudsen
<brian.knudsen"knudsen"@a.cirque.tv> wrote:

> Cut..
Og for at sætte prikken over I'et kan jeg fortælle at Tele2 er den
stolte ejer af det selskab, så nu bed du hvorfor et ikke virker

MJ

Fra : Peter Lindberg

Dato : 13-11-03 15:29

Hvor er det dejligt at se, at du fortsat udtaler dig om ting, som du ikke
aner noget om.

Tele2 ejer ikke Cirque.

Cirque er et selvstændigt selskab i A/S form.

Prøv at kigge på selskabsstyrelsens hjemmeside.

/peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-11-03 18:28

In article <OyMsb.5515$wj1.1145@news.get2net.dk>,
peterlindberg@FJERNXXyahoo.dk says...
> Tele2 ejer ikke Cirque.
> Cirque er et selvstændigt selskab i A/S form.

Og det udelukker et Tele2-ejerskab?

Du burde ikke skyde folk ned med halve kommentarer.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 09:23

On Thu, 13 Nov 2003 15:29:00 +0100, "Peter Lindberg"
<peterlindberg@FJERNXXyahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Tele2 ejer ikke Cirque.
>
>Cirque er et selvstændigt selskab i A/S form.
>
>Prøv at kigge på selskabsstyrelsens hjemmeside.

Jamen modsat dig Peter Lindberg, har jeg faktisk arbejdet for dem, så
hvem er det lige der ved noget om firmaet og ikke et underligt opslag
i aktieselskabsregistret ??

Et firmas moderselskab kan faktisk godt have aktier i et foretagende i
hjemlandet og dermed vil det jo ikke fremgå af dette register da de
kun kan og må registrere aktieselskaber ejet af selskaber i Danmark.

Så undersøg selv tingene ordentligt inden du udtaler dig.

Svensk Tele2 (ja moderselskabet er svensk og indgår i Kinnevik
koncernen, som ejer Viasat, TV3, Svensk TV4) ejer faktisk i Sverige
Cirque.

Tag en snak med de høje herrer i Tele2, så vil du se at Cirque faktisk
får deres netværk til diverse boligforeninger leveret af Tele2,
hvorfor mon ??

/MJ

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 09:33

> [...]

>Tele2 ejer ikke Cirque.
>
>Cirque er et selvstændigt selskab i A/S form.
>
>Prøv at kigge på selskabsstyrelsens hjemmeside.

Og lige lidt mere ammunition fra cirque's hjemmeside, citat

Cirque Bredbånd har udviklet sin bredbåndsløsning i tæt samarbejde med
selskaber, som alle er førende virksomheder inden for deres felt. De
virksomheder tæller blandt andre: Flextronics, Uni2, og Tele2.
Resultatet af dette samarbejde er, at Cirque Bredbånd i dag kan levere
en løsning, hvor vi mener at have det bedste produkt på hvert af
enkeltområderne: Telefoni, Internet og TV, hvor alt leveres i en
samlet løsning.

Så lige meget hvad du siger til det jeg skriver, jamen så fremgår det
klart at Cirque får deres ting leveret igennem Tele2.

Peter Lindberg, hvordan føles det at gøre sig selv til grin ved at
overalde andre på den måde ??

Faktum er at Cirque leverer deres ting igennem Tele2 og dermed er det
Tele2 som er ISP.

/MJ

Fra : Peter Lindberg

Dato : 14-11-03 12:11

Du har ret. Lige et PS. Nu bruger du jo igen insiderviden ( som du jo ikke
har ret til ) igen fra din tid i Transcom. Og det er synd at du ikke bruger
dit SIDF SIF mere, da det jo er samme IP adresse du skriver fra. Men det har
du sikkert en god forklaring på også.

Nu er det faktisk sådan, at Cirque er kunde hos Tele2 som Service Provider -
og at de er dette har INTET med ejerskab at gøre. De benytter Tele2's
netværk m.m. - men Tele2 AB eller andre dele af koncernen, ejer ikke så
meget som en lillebitte aktie eller andet hos dem. Cirque er heller ikke i
Sverige. !

Hvorfor mon CBB bruger Sonofon's net ? Ejer Sonofon så CBB ? Sikke noget
pladder. !

Du mangler stadig at fortælle om du er en af dem, der desværre blev fyret
fra Transcom, hvilket jo vil afdække din "modstand" mod Tele2. Et relevant
spørgsmål, ikke ?

/Peter

"Min mening er min og repræsenterer ingen andres."

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-03 14:45

In article <JK2tb.4389$m27.3232@news.get2net.dk>,
peterlindberg@FJERNXXyahoo.dk says...
> Du har ret. Lige et PS. Nu bruger du jo igen insiderviden ( som du jo ikke

Og du bruger slet ingen viden...

Kig her:

FUT:dk.admin.netikette

Fra : MJ

Dato : 14-11-03 20:46

Nej det gør jeg ikke for jeg skal IKKE stå til ansvar for dig eller
andre og det får du heller aldrig noget svar på.

Men en anden gang kan du jo undersøge dine sager inden du angriber
folk uden at have undersøgt bare lidt om det

/MJ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-11-03 18:31

In article <dPqsb.332$552.22@news.get2net.dk>, Angelo@weidick.com
says...

Klage afsendt.

Fra : torben hansen

Dato : 14-11-03 02:29

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <dPqsb.332$552.22@news.get2net.dk>, Angelo@weidick.com
> [...]
hvad klager du over ?
th

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-03 14:46

In article <3fb42fe6$0$69963$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
kussetyv6969@hotmail.com says...
> hvad klager du over ?
> th

mamboo's opførsel. Det ligner ingenting at opføre sig på den måde
overfor andre mennesker.

Fra : mamboo

Dato : 15-11-03 02:23

Når du skal til at skrive din flotte klage, så husk lige, at klage over dig
selv og dit spam, for det er jo ikke lovligt her i gruppen(indlæg uden
indhold ..det tagerbåndbrede...fjols.), Ydre mere bruger jeg bare min
ydringsfrihed...og du truger mig nu på min ydringsfrihed..(øv bøv du er
meldt ti politiet haha hvad vil du nu gøre.)
Du har jo nok prøvet at kalge en del før(bare et kvalificeret gæt) og det de
er nok rigtig godt trætte af dig og dine spam mails hele tide.
SÅ klag du bare Jesper "Galemand". Poulsen.....så har du da lidt at få dagen
til at gå med du lever jo her .....føj for en spammer Jesper G. Poulsen.
Angelo

Fra : Peter T.

Dato : 15-11-03 02:27

mamboo wrote:

[snip]

Det kunne dog være rart at du gad følge retningslinierne for citering (ikke
et krav, men dog en anbefaling) samt at du evt. vil moderere dit sprog.
For det ville muligvis stille dig i et lille smule mere seriøst lys end det
nuværende. For som det er nu, gider ingen vist rigtig tage dig alvorligt
og jeg er ærligt talt ikke rigtig klar over hvad du forsøger at opnå.
Desuden burde du vist få revurderet begrebet Ytringsfrihed, da du har taget
helt fejl af begrebet.

Derudover ved jeg ikke rigtig hvad Jesper vil klage over.

--
muh.
muh.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-03 01:45

In article <Xns943418F9CAE64muh@212.54.64.134>, pinoc10
@hotmail.GEBIScom says...
> Derudover ved jeg ikke rigtig hvad Jesper vil klage over.

mamboo's opførsel her og i andre grupper. Har du set hans angreb på
Bertel ?

Fra : viktor Larsen

Dato : 23-11-03 17:08

Du der !!! Jesper G Poulsens. Tror du ikke snart, at du skulle slappe lidt
af med alt dit brok og spam her i gruppen, jeg og nogle andre her på usenet
er godt trætte af dine intetsigende indlæg.

Jeg har personligt ikke læst et eneste indlæg fra dig, der kan bidrage med
noget informativt til løsning af problemer, som folk behøver hjælp til.

Ydre mere har du ikke lært, at bruge en god positiv tone når du prøver, at
formidle noget til andre, dette er en basal ting for god net etik, hvis du
alt så kender lidt til dette.

Hilsen

Victor Larsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-11-03 19:03

viktor Larsen wrote:
> Ydre mere har du ikke lært, at bruge en god positiv tone når du prøver, at
> formidle noget til andre, dette er en basal ting for god net etik, hvis du
> alt så kender lidt til dette.

Det er også ret basalt at man citerer korrekt, læs mere på
http://usenet.dk ..

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-11-03 22:01

I news:PP4wb.3101$0U4.889@news.get2net.dk skrev
viktor Larsen følgende:

[ ... ]
> Ydre mere har du ikke lært, at bruge en god positiv tone når du
> prøver, at formidle noget til andre, dette er en basal ting for god
> net etik, hvis du alt så kender lidt til dette.

Yder, yder mer, har du ydermer heller ikke lært at klippe og citere
efter gængs netikette. Lær først det end du begynder at ville lære
andre noget.

Læs mere i linket i min signatur.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 24-11-03 10:58

On Sun, 23 Nov 2003 17:08:16 +0100, viktor Larsen <viktor@Larsen.com> wrote:

> Ydre mere har du ikke lært, at bruge en god positiv tone når du prøver, at
> formidle noget til andre, dette er en basal ting for god net etik, hvis du
> alt så kender lidt til dette.

Ja, lad os allesammen saette os i en rundkreds og vaere kaerlige mod hinanden.
Jeg er traet af folks krav om at vi altid skal vaere ih, saa venlige. Hvis vi
projicerer, saaledes at det er problemstillingen og ikke mennesket der
oprindeligt fremlagde den, kan jeg ikke se noget i vejen for at jorde
problemstillingen. Hvis man derimod gaar efter manden, saa er det rent
mudderkast. Gruppen her har en smuk tendens til det sidste[1].

Jeg er, naar jeg skriver usenetindlaeg, sjaeldent venlig som jeg er overfor
mennesker jeg kender godt. Det er min stil, og hvis folk ikke kan tage den,
saa gaar de glip af mine betragtninger.

[1] Associer dette med det indlaeg jeg svarer paa.

--
Jesper

Fra : Nicolai

Dato : 15-11-03 14:11

> [...]
> kussetyv6969@hotmail.com says...
>
> mamboo's opførsel. Det ligner ingenting at opføre sig på den måde

Burde du ikke få dig en mere fornuftig hobby? Det er da spild af andre folks
tid, at sende en klage over så lidt.

MVH.

Nicolai

Fra : Ole Geisler

Dato : 15-11-03 18:25

On Sat, 15 Nov 2003 14:11:15 +0100, "Nicolai" <nicolai_b@get2net.dk>
wrote:

>Burde du ikke få dig en mere fornuftig hobby? Det er da spild af andre folks
>tid, at sende en klage over så lidt.

Lad nu bare knægten. abuse@ kan sagtens finde ud af at trykke på
"delete"
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-03 01:49

In article <v7ocrv4hamd3n3jfp6veqgtjrrmoi5k7cc@4ax.com>,
reptech@mail.dk says...
> Lad nu bare knægten. abuse@ kan sagtens finde ud af at trykke på
> "delete"

De er nu ganske flinke, når blot man skriver til dem i et pænt
tonefald.

Hvis man dokumenterer sin sag ordentligt, så bliver man taget seriøst.
Noget som mange herinde ikke kender til, overhovedet...