Ingen lyd på Line Out i Win XP.
Fra : Fynbo

Dato : 12-11-03 12:53

Nogen der ved hvordan man får lyd på Line Out
på er Creative PCI 512..Softwaren understøtter ikke
Win XP.. Har søgt på Creative's hjemmeside og skrevet til dem,
men de forstår åbentbart ikke mit problem. Hvad skal man dog også med
lyd på Line Out i XP..Det er jo kun for sjovt den er der..GGRRRRR..

Håber der er nogen der ved hvordan, da det er ret træls ikke at kunne bruge
headset
sammen med mit Labtec subwoofer system.

Fynbo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-11-03 13:38

"Fynbo" <fynbo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyd på Line Out i XP..Det er jo kun for sjovt den er der..GGRRRRR..
>
> Håber der er nogen der ved hvordan, da det er ret træls ikke at kunne

Her er en lille dejlig ting du kan bruge til dit headset og subwoofer
system:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=610&iItemId=24245

Nu ved jeg ikke om du allerede ved det, men du skal bruge softwaren til
Win2000 på dit XP system.

Mvh
Benjamin

Fra : Fynbo

Dato : 12-11-03 13:41

Har prøvet Win2000 softwaren, men det duer ikke...

Fynbo