tynd klient
Fra : John Wegge

Dato : 12-11-03 08:41

Er der nogen der kender en dansk forhandler af tynde klienter til
en ltsp.org server..

Kan ikke rigtig finde nogen...

har kigget på denne side, men har ikke kunne finde en dansk forhandler.

http://www.disklessworkstations.com/cgi-bin/web/200015.html?id=V4tceTAk

/John

Fra : Kenneth Bernholm

Dato : 12-11-03 10:40

Nu ved jeg ikke lige, hvad en ltsp.org server er, men AKS distribuerer
både Wyse, HP og Neoware tynde klienter.
Se på www.aks.co.dk

Fra : Martin Kiefer

Dato : 12-11-03 19:33

"John Wegge" <wegge@trynix.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en dansk forhandler af tynde klienter til
> en ltsp.org server..

Har du kigget på disse: www.igel.de. Jeg mener faktisk at der findes en
dansk distributør men kan ikke huske hvem det er.

Hvis du er interesseret kan jeg godt finde ud af det?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : John Wegge

Dato : 13-11-03 08:43

Martin Kiefer wrote:

> Har du kigget p?disse: www.igel.de. Jeg mener faktisk at der findes en
> dansk distributr men kan ikke huske hvem det er.

Hmm jeg har kigget lidt på igel, men jeg er mere på jagt efter nogle
klienter, der booter direkte fra pxe. Der skal helst ikke være noget der
skal vedligeholdes på klienten.. OG så vidt jeg kan se, er der noget af
deres eget linux eller citrix på klienterne...

Men hvis du kender en dansk distributør, hører jeg meget gerne fra dig...

MVH

John

Fra : Martin Kiefer

Dato : 13-11-03 20:59

> [...]
> skal vedligeholdes på klienten.. OG så vidt jeg kan se, er der noget af
> deres eget linux eller citrix på klienterne...

Det er vist egentlig rigtigt nok, nu er det ved at være et stykke tid siden
jeg sidst havde en mellem hænderne. Men ja, som jeg husker det booter den
vist op i noget X et eller andet. Den kunne også fås i en Win CE udgave. Jeg
tror faktisk det var grunden til at vi opgav dem, vi skulle også have dem
til at boote fra netværk.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Frederik Dannemare

Dato : 12-11-03 20:26

John Wegge wrote:
> [...]
> en ltsp.org server..
>
> Kan ikke rigtig finde nogen...
>
> har kigget på denne side, men har ikke kunne finde en dansk forhandler.

Jeg har tidligere forhandlet
http://www.disklessworkstations.com/cgi-bin/web/200009.html her i DK. Har
stadig 2 tilbage på lageret...

Alternativt tjek
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/thinclients/futro/futrod.html
som også kan gøres kompatibel med LTSP.
--
Frederik Dannemare

Fra : John Wegge

Dato : 13-11-03 08:45

Frederik Dannemare wrote:

> Jeg har tidligere forhandlet
> http://www.disklessworkstations.com/cgi-bin/web/200009.html her i DK. Har
> stadig 2 tilbage på lageret...

Hej Frederik --- jeg takker for dit tilbud, men det er nu deres nye model
der har interesse - og hvis det bliver godt - skal vi også bruge mere end 2
- men tak alligevel

/John

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 13-11-03 18:38

In article <bou1h1$h0k$1@sunsite.dk>, Frederik Dannemare wrote:
> Jeg har tidligere forhandlet
> http://www.disklessworkstations.com/cgi-bin/web/200009.html her i DK. Har
> stadig 2 tilbage på lageret...

Hvad havde du taenkt dig de skulle koste?

Mvh Thomas, Vanloese

Fra : Frederik Dannemare

Dato : 13-11-03 23:03

Thomas S. Iversen wrote:

> Hvad havde du taenkt dig de skulle koste?

1900,- excl moms pr stk. Du (og andre) må godt skrive til mig privat, hvis du
følger op på dette indlæg (så tråden ikke bliver FUT'et over dk.commercial.*
eller hvad det nu måtte hedde).

--
Frederik Dannemare

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 14-11-03 07:58

In article <bp0v2f$1ko$1@sunsite.dk>, Frederik Dannemare wrote:

> 1900,- excl moms pr stk. Du (og andre) må godt skrive til mig privat, hvis du
Auch, jeg lader det blive ved tanken (om at eje en tynd legetoejs klient

Mvh Thomas