Hjælp Pleaaaaasseeee
Fra : _Aragon_

Dato : 12-11-03 08:31

Jeg skal have implanteret noget dankort/betaling´s sjov på en hjemmeside,
hvordan gør jeg det ?

MVH

Erik.

Fra : René Poulsen

Dato : 12-11-03 14:53

_Aragon_ wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg skal have implanteret noget dankort/betaling´s sjov på en hjemmeside,
> hvordan gør jeg det ?

Først og fremmest vil jeg sige dårlig overskrift!!! Det blev jeg lige nødt
til at komme af med Prøv istedet at skriv noget a la: "Dankort system
til hjemmeside". Hvis folk så kan jeg hjælpe er jeg sikker på at de gør det
selvom der ikke står "pleaseeeeeeeeeeeeee"

Jeg tror i øvrigt ikke at du skal stille dit spørgsmål her, men i ASP eller
PHP, da det højst sandsynligt er det der skal kodes i for at lave et dankort
betalings system. Men selvom du spørger i ASP/PHP er jeg ikke sikker på at
du får fortalt helt nøjagtigt hvordan du skal lave det, for jeg kunne
forestille mig at det er rimelig ondt at skulle kode sådan et system

Det var så det jeg ville sige - kan desværre ikke hjælpe dig. Håber at du på
en eller anden måde får fundet ud af noget.

/René

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne