MS Windows
briani 27239
Fra 1 til 2 processer Win NT 4
Fra : Bent Bakholm

Dato : 12-11-03 05:04

Jeg har en maskine med et bundkort med 2 processere, jeg har bare
aldrig kunne f} det til at k|re med 2 processere, men efter en
biosupdate virker det.
Men s} er problemet hvordan f}r jeg lettest nr 2 processer med, er det
n|dvendig med en reinstall eller er der en lettere vej.
H}ber nogen kan hj{lpe.

Med venlig hilsen
Bent Bakholm

bbakholm98@yahoo.dk

Hvis du vil skrive E-mail s} fjern 98 i adr.

Odense

Fra : Leony

Dato : 12-11-03 16:45

"Bent Bakholm" <bbakholm98@yahoo.dk > skrev i en meddelelse

> [...]
> Men s} er problemet hvordan f}r jeg lettest nr 2 processer med, er det
> n|dvendig med en reinstall eller er der en lettere vej.

Det lille program uptomp.exe skulle kunne hjælpe:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q124/5/41.asp&NoWebContent=1
Det er vist desværre ikke helt problemfrit ifølge de posts jeg har læst,
men det kan jo være det virker for dig.

Husk backup osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bent Bakholm

Dato : 14-11-03 00:37

On Wed, 12 Nov 2003 16:45:28 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>Det er vist desv?rre ikke helt problemfrit if?lge de posts jeg har l?st,

Hej der og tak for hj?lpen.

Det er lidt mere end b?vlet og der er ikke meget hj?lp at hente,
men tak alligevel

der kommen nok til at g? nogle dage f?r det virker igen, jeg havde
ellers taget h?jete backup at diske ikke var formateret med NT,
men jeg starter forfra.