Udskrive output
Fra : Lars Haugaard

Dato : 11-11-03 23:48

Hej
Jeg har læst i min bog om en funktion der kan udskrive output til printeren.
Problemet er at den kun kan gøre det hvis printeren er tilsluttet direkte i
printerporten.

Er der ikke en måde hvor på jeg kan få "Printer vinduet" op?

Billede af det her: http://thelounge.dk/printer.jpg

Med Venlig Hilsen
Lars Haugard

Fra : Lars Haugaard

Dato : 11-11-03 23:53

Skriver i C++

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-03 00:02

Lars Haugaard wrote:
> [...]
> printerporten.
>
> Er der ikke en måde hvor på jeg kan få "Printer vinduet" op?

Der er flere måder man kan få printer vinduet op på, hvilken der skal
bruge afhænger en del af hvilken kompiler du bruger og hvad det er du
vil skrive til printeren (billeder, text) og hvilken type applikation
du har.

Så prøv at fortælle lidt mere om hvad du vil.

/b

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-03 00:14

Bertel Brander wrote:

> [...]
> du har.
>
> Så prøv at fortælle lidt mere om hvad du vil.

Selve Dialog-boxen hedder PrintDlg, eller PrintDlgEx, se f.ex:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/winui/winui/windowsuserinterface/userinput/commondialogboxlibrary/commondialogboxreference/commondialogboxfunctions/printdlg.asp

/b