ram til min amd
Fra : LARS.ENEVOLDSEN.

Dato : 11-11-03 23:06

hejsa jeg har en amd palomino 2000+XP med 256 ram ,og vil gerne have 512
mere i. mainboard AD75 socket A KT 333 +8233A
hvilke ram skal jeg købe??? har hørt at sdram er det eneste der dur, men
passer de i min computer?????
håber der er nogle der kan hjælpe. på forhånd tak!!!!

Fra : Brian Olsen

Dato : 11-11-03 23:46

"LARS.ENEVOLDSEN." <voldsen@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3fb15d68$0$69986$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> passer de i min computer?????
> håber der er nogle der kan hjælpe. på forhånd tak!!!!

DDR-SDRAM PC2700 skal du have fat i

Vælg et godt mærke så som Corsair, Kingston, så får du ingen problemer,
og den minimale merpris du giver får du gerne retur når du sælger det
brugt efter en opgradering.

Mit valg ville falde her:
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494827937>

Mvh