Flash-effekt
Fra : Jane :o)

Dato : 11-11-03 22:05

Jeg har fundet en rigtig sjov effekt med en flamme jeg ønsker at bruge.

Mit problem er, at når jeg sætter den ind, bliver mit tekst i Flash
underligt og hakket, når jeg fjerner flammen igen, bliver det normalt igen.

Hvad kan jeg mon gøre?

Mvh jane

www.janemark.dk

Flammen er inde på siden nu. Og teksten er blevet hakket...

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 00:43

Lol ;)

Certainly a very, very nice effect ;)

But I suspect that somewhere in the script that belongs to the fire, there's
a line that states that the Flash movie should initially start in "low
quality". This causes your text to look "crappy" ;)

Try to look up that line and remove it, or set it to medium / high.

VH

Jeroen

Fra : Jane :o)

Dato : 12-11-03 09:14

> [...]
> quality". This causes your text to look "crappy" ;)
>
> Try to look up that line and remove it, or set it to medium / high.

Ok - det var rigtigt. Nu har jeg rettet det - hvordan ser det ud nu?

Hvad er max. på en swf fil, for at alle ligesom kan "følge med"?

Den er ved at være lidt "tung" nu, med alt det jeg har puttet på.

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 11:56

Hej Jane

Very nice!

I also took the time to get a little deeper into janemark.dk and had a look
at your art work. Very original. Very agressive!?!

I also took a look at your daughter's homepage. Sikkert en sød pige ;) Kan
godt forstår at du er stolt på henne.

I found two missing links in either sites. Maybe you'll want to correct
them.

http://www.janemark.dk/pictures.html

http://www.natalies.dk/Billedalbum.html

Fra : Jane :o)

Dato : 12-11-03 12:25

> [...]
> godt forstår at du er stolt på henne.
>
> I found two missing links in either sites. Maybe you'll want to correct

Thanks.

Because i am not finish with the pages...

Mvh Jane