Har lavet en roter funktion men billederne~
Fra : PNR

Dato : 11-11-03 18:48

Jeg har lavet en funktion så man kan roter nogle billeder på en side (der er
5 små billeder og et stort), man kan så trykke på et lille billede også vil
det blives vist som stort, man kan så roter det store billede.

Jeg bruger aspimage til at roter billedet, nå billedet er roteret sendes
bruger tilbage til siden med alle billederne, problemet er bare at
billederne ikke altid vises rigtigt!

Derfor har jeg prøvet at gøre billeder unikke ved at sætte et unikt nummer
på dem for hvergang siden loades(36UF0009.jpg?1068550284808), det hjalp
ikke.

Nu sætter jeg så billeder ved hjælp af javascript, men det går ikke så
hurtigt.

Kan det virklig passe at man ikke kan lave det på en pæn måde?

//Peter

Fra : Torben Brandt

Dato : 12-11-03 04:43

PNR skrev:
> [...]
>
> Jeg bruger aspimage til at roter billedet, nå billedet er roteret sendes
> bruger tilbage til siden med alle billederne, problemet er bare at

Hvordan vises de ikke rigtigt?

> Nu sætter jeg så billeder ved hjælp af javascript, men det går ikke så
> hurtigt.

Vis gerne relevant kode til hvordan du viser billederne både med og uden
javascript. Har du et link til siden?

/Torben