Twistierne (godt nyt)
Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-04-01 13:24

Selv om Linda Edwards havde sent en mail, der på mig virkede, som om hun tog
afsked med alle, og hvor hun skrev, at hun ikke havde noget håb, ser det nu
ud til, at hun har det bedre, så kampen for twistierne fortsætter, tror
jeg.

Jeg er så glad over, at Linda har det bedre.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Gitte Jæger Lock