"Besvar" med Jmail?
Fra : Belial

Dato : 11-11-03 16:17

Jeg har lavet en e-card applikation, hvor folk kan sende e-postkort til
hinanden. Jeg har lavet et felt hvor man indtaster afsender mailadressen.
Hvordan gør man således, at modtageren af postkortet kan besvare denne mail
til den indtastede emailadresse fra afsenderen? Jeg syntes ikke det fremgår
af Dimacs dokumentation.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-11-03 16:19

Belial wrote :

> [...]
> besvare denne mail til den indtastede emailadresse fra afsenderen? Jeg
> syntes ikke det fremgår af Dimacs dokumentation.

Så vidt jeg kan huske, så er der en Reply-to metode i JMail, som du kan
bruge.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Belial

Dato : 11-11-03 17:49

> Så vidt jeg kan huske, så er der en Reply-to metode i JMail, som du kan
> bruge.

Yes, og det er netop denne jeg leder efter. Har du eller nogle andre en idé
om hvad den hedder? Jeg fandt ud af at man kan skrive "JMail.From" men den
duer kun hvis man bruger Server.CreateObject("JMail.Message") og ikke
Server.CreateObject("JMail.SMTPMail"), som jeg skal bruge.

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 11-11-03 17:52

"Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> duer kun hvis man bruger Server.CreateObject("JMail.Message") og ikke
> Server.CreateObject("JMail.SMTPMail"), som jeg skal bruge.

Den hedder såmænd Jmail.ReplyTo = "enellerandenmail" ;)

http://dimac.net/Products/w3JMail/Version37/Reference/RefStart.htm#ReplyTo

mvh
Lasse

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 11-11-03 17:54

"Lasse Skovsager" <lasse[fjern]@skovsager.dk> skrev i en meddelelse

> "Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> idé
> >

> Den hedder såmænd Jmail.ReplyTo = "enellerandenmail" ;)

> [...]
Ovenstående er for 3.7
her kommer for 4.3
http://dimac.net/Products/w3JMail/Version43/Reference/Message.htm#ReplyTo

mvh
Lasse

Fra : Belial

Dato : 11-11-03 18:24

Kanoon! Tak for det. Gad vide hvorfor jeg ikke selv fandt den...