En tur på en af de gule :o)
Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-11-03 11:17

Hej

Jeg ville bare lige fortælle om endnu en oplevelse jeg har haft med en af de
små gule
Jeg arbejder på Marjatta, og der har de to fjordfjumser der bliver brugt til
terapi ridning. På Marjatta går vi meget op i traditioner, og det har jo som
bekendt lige været Skt. Martin (andre kender det måske som Mortens aften)
Nå, men skt.Martin kommer jo ridende på sin hest finder den fattige mand og
giver halvdelen af sin kappe til ham. Gæt hvem der skulle være
Skt.Martin..........jep, det blev mit job, da der ikke var andre der turde.
Det var blevet aftalt at sadel og trense ville blive lagt frem til
mig............det var det bare ikke! Nå, men det var synd for ungerne hvis
der ikke kom nogen Skt.Martin, så en grime med et reb i kunne vel gøre det,
mig op på Thor (som han hedder) med kappe, hjelm, sværd og hvad vil du ha´,
og så red vi ellers bare afsted uden at vi kendte hinanden hesten og jeg,
midt i en mørk skov hen til en lysning fyldt med unger der sang og hver
havde en lanterne med levende lys i, hen til den fattige mand stå stille,
give ham kappen og så ellers ud i skoven igen. Jeg synes det var alletiders
at han fandt sig i det den lille gule, han fik også et par gulerødder da vi
kom hjem til stalden igen

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 11-11-03 13:38

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fb0ba0e$0$70009$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Nina Svanholm

Dato : 15-11-03 11:01

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ellers
> for
> for

Jeg skulle måske lige tilføje at jeg havde afprøvet om han synes det kunne
være hyggeligt at få mig op på ryggen. Det ville jo være katastrofalt hvis
han lavede numre og måske kom til at ramme et af børnene!
Men ja det er et rigtig hyggeligt arrangement, det var også derfor jeg var
villig til at ride bare med en grimme

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Marlene

Dato : 11-11-03 15:29

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fb0ba0e$0$70009$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Snip

Jeg synes det var alletiders
> at han fandt sig i det den lille gule, han fik også et par gulerødder da
vi
> kom hjem til stalden igen
>
> Venlig hilsen Nina Svanholm.

Jeg kan lige se det for mig - den lækre steg (hesten altså )))))))

Vh. Marlene.

Fra : Nina Svanholm

Dato : 15-11-03 11:04

"Marlene" <tunnefjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan lige se det for mig - den lækre steg (hesten altså )))))))

Hehe, det mest sjove er at der ikke var nogen der kunne genkende hverken mig
eller hesten, de var helt opslugt af at der kom en rider..............på en
fjorfjums, men okay han klarede det til ug

Venlig hilsen Nina Svanholm.