MS Windows
briani 27239
XP Problem
Fra : M.Andersson

Dato : 11-11-03 08:47

Hej gruppe,
Jeg har et problem ang. min XP.installation.
Efter et par opdateringer fra microsoft begyndte min computer at være en
smule langsom.
Jeg kontakte min leverandør som fortalte mig at jeg bare skulle øre
installationen af XP igen.
Det gjorde jeg med det resultat at når jeg nu starter op spørger compteren
mig om hvilket styresystem den skal bruge.
Jeg kan godt regne ud at den har installaret XP ved siden af den anden, men
hvordan for man den slettet igen ?
og hvordan installerer jeg den igen uden at få to styresystemer ?
Der står godt nok at man kan slette den partisation der indeholde begge
styresystemer, men er det sikkert ?
og hvad vil der ske med alle de data jeg har ?
mvh
Morten